برای طولانی ترین زمان، استخراج کنندگان بیت کوین غنایم فعالیت های خود را حفظ کرده اند. در آن زمان سودآوری استخراج ارز دیجیتال هنوز بالا بود. به دلیل جریان نقدینگی بالا، این ماینرها می‌توانستند بخش خوبی از پاداش‌های خود را حفظ کنند و در عین حال قادر به انجام عملیات خود باشند. با این حال، روندهای اخیر بازار سودآوری استخراج بیت کوین را کاهش داده است، و ماینرها را وادار کرده است که برای زنده نگه داشتن عملیات خود، شروع به فرو رفتن در انبار بیت کوین خود و فروش کنند.

ماینرهای بیت کوین در حال فروش هستند

تعداد زیادی از ماینرهای بیت کوین، بیشتر از طریق بازار نزولی، چمدان های قابل توجهی را حفظ کرده بودند. با توجه به نوبت بازار و بیت کوین در حال حاضر زیر 29000 دلار معامله می شود، برای ماینرها سخت تر شده است که این سکه ها را بدون به خطر انداختن توانایی آنها برای تأمین مالی عملیات خود نگه دارند. نتیجه این امر این بود که تعدادی از شرکت های برجسته استخراج بیت کوین اعلام کردند که بخشی از بیت کوین خود را فروخته اند یا خواهند فروخت.

مطالب مرتبط | جریان های خروجی صرافی بیت کوین نشان می دهد که سرمایه گذاران شروع به تجمع کرده اند

بدون شک Marathon Digital یکی از اولین نام هایی است که با مطرح شدن موضوع استخراج بیت کوین مطرح می شود. این شرکت توانسته جایگاه خود را به عنوان یک مدعی برتر در دنیای معدن تثبیت کند و تعداد زیادی سرمایه گذار را به خود جذب کند، اما حتی شرکت های بزرگ نیز نتوانسته اند از هجوم بازار در امان بمانند.

ماه گذشته، این شرکت طی یک تماس درآمدی اعلام کرد که ممکن است مجبور شود برخی از دارایی های بیت کوین خود را بفروشد. Marathon Digital دارای بیش از 9600 بیت کوین است که تقریباً دو سال است که بیشتر آن را نگه داشته است. با این حال، به نظر می رسد که روز حساب به سرعت نزدیک می شود و حتی شرکت های بزرگ نیز باید برخی از BTC خود را حذف کنند.

BTC continues to struggle as sell-offs intensify | Source: BTCUSD on TradingView.com

شرکت هایی که قبلاً برخی از بیت کوین های خود را فروخته اند عبارتند از Riot و Cathedra Bitcoin. طبق گزارش ها، Riot در ماه آوریل حدود 10 میلیون دلار بیت کوین فروخته بود که در مجموع به 250 بیت کوین رسید. اخیراً، بیت کوین Cathedra داشته است اعلام کرد که 235 بیت کوین را با قیمت متوسط ​​29152 دلار فروخت. قیمت آن کمی بیش از 8.7 میلیون دلار بود. این شرکت در گزارش خود توضیح داد که این به آن کمک می کند تا “خود را از کاهش بیشتر قیمت بیت کوین محافظت کند و موقعیت نقدینگی خود را حفظ کند.”

ماینینگ دیگر سودی ندارد؟

استخراج بیت کوین همچنان سودآور است، اما با کاهش بیش از 50 درصدی قیمت نسبت به بالاترین حد خود، سودآوری با حاشیه قابل توجهی کاهش یافته است. آ گزارش از Bitcoinist سودآوری ماشین های استخراج BTC را برجسته کرد. ماینرها اکنون نسبت به زمانی که بیت کوین با قیمت 69000 دلار معامله می شد، 50 درصد کمتر جریان نقدی برمی گردانند.

مطالب مرتبط | بیت کوین به طور آزمایشی بالای 31000 دلار است، رالی گاو نر یا تله؟

علاوه بر این، درآمد روزانه ماینرها همچنان پایین است. هفته گذشته 4.50 درصد رشد کرد و به 26,706,581 دلار رسید، اما این ارزش همچنان پایین است. این نتیجه کاهش میانگین ارزش معاملات و معاملات روزانه در هفته گذشته است.

ایمان به سهام استخراج بیت کوین نیز رو به کاهش است. بنابراین اکنون، ماینرها مجبور هستند برخی از دارایی های BTC خود را بفروشند تا بتوانند عملیات خود را ادامه دهند.

Featured image from Outlook India, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها و توییت های خنده دار گاه به گاه…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر