پس از انتشار اعداد رسمی تورم ایالات متحده، قیمت بیت کوین شروع به افزایش کرد. با این حال، در ماه گذشته، ماینرهای بیت کوین خروجی خود را افزایش داده اند.

مجموعه جدیدی از سیاست های مالیاتی با هدف جلوگیری از استخراج ارزهای دیجیتال داخلی توسط قزاقستان که هنوز هم کشوری مهم در دنیای استخراج بیت کوین است، رونمایی شد.

در خلال توقف فعالیت‌های جهانی و فروش آتش‌سوزی مرتبط با اخبار اخیر مرتبط با ورشکستگی، گفته می‌شود که قیمت دکل‌های استخراج بیت‌کوین در سال ۲۰۲۰ به پایین‌ترین حد اپیدمی سقوط کرده است.

مهم‌تر از همه، اپراتورهای شبکه برق تگزاس از همه ماینرهای بیت‌کوین خواسته‌اند تا فعالیت‌های خود را متوقف کنند تا فشار وارده بر شبکه برقی که قبلاً بیش از حد بارگذاری شده است را کاهش دهند.

جریان ماینرهای بیت کوین به ATH جدید رسید

IT Tech گزارش می دهد که استخراج کنندگان بیت کوین منتقل شده بیش از 14000 بیت کوین به یک صرافی در یک بلوک. انتقال از کیف پول ماینر به صرافی نامطلوب برای بازار بود. طبق تعریف آنها از کیف پول استخر استخراج در آمار، همه اعضای استخر – از جمله ماینر خاص – شامل می شوند.

یک کاربر اشاره کرد که آن بیت کوین در بازار نقدی یا مشتقات منعکس نشده است. Glassnode گزارش داد که حجم خالص جریان ماینرز BTC بر اساس میانگین متحرک 7 روزه (MA) به بالاترین حد تاریخ (ATH) 1,779,953 دلار رسیده است. در هفته اول ژانویه 2022، ATH 1,700,940 دلار ثبت شد.

به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل کریپتوQuant، این جریان خروجی در کیف پول صرافی متوقف نشد. احتمالاً در یک کیف پول سرد نگهداری می شود. این می تواند به عنوان یک معامله OTC یا به عنوان یک سرویس نگهداری مورد استفاده قرار گیرد. به نظر او اخبار یا صعودی است یا خنثی.

مطالب مرتبط | سکه های کریپتو با سقف متوسط ​​در ماه جولای پیشروی می کنند، بهترین راه برای آب و هوای زمستان؟

قیمت ممکن است افزایش یابد؟

علاوه بر این، بر اساس فناوری IT، علاقه باز در حال افزایش است و بازار ممکن است به زودی رشد را تجربه کند. طبق این مطالعه، ذخایر ماینر بیت کوین در دو هفته گذشته کاهش یافته است. با این حال، این ممکن است نشانه قابل توجهی از کاهش اعتماد در چرخش قیمت باشد.

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافته است. بیت کوین در حال حاضر به طور متوسط ​​20953 دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته آن با 2 درصد افزایش به 32.8 میلیارد دلار رسیده است.

آدرس‌های فعال BTC در 24 ساعت گذشته رشد کرده‌اند Santiment. این رقم در زمان انتشار نزدیک به یک میلیون نفر بود، در مقایسه با 860000 مورد در 14 ژوئیه. این نشان می دهد که روحیه سرمایه گذاران به سرعت در حال بهبود است.

Source: Santiment

این حجم که از 28.13 میلیارد به 31.64 میلیارد تغییر کرد، در سناریویی قابل مقایسه است. برای حداکثرگرایان بیت کوین، افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته در 15 جولای ممکن است نشانه ای از آرامش باشد. در واقع، در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار بیت کوین از 376 میلیارد دلار به 395 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بیت کوین

BTC market cap surges. Source: TradingView

در این بین، آنتونی پمپلیانو در تحلیل خود گفت که قیمت بیت کوین به دلیل افزایش تورم در حال کاهش است. او ادامه داد که ممکن است دقیق باشد که این یک محافظ قوی در برابر CPI نیست.

مطالب مرتبط | قیمت بیت کوین چهار هفته در اوج قیمت های سال 2017 خرج می کند، بعد چه می شود؟

Featured image from Pixabay, charts from TradingView.com and Santiment

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر