استودیو Krew، سرمایه‌گذاری Web3، پیگیری مجموعه Masks NFT خود را اعلام کرده است. در حالی که آن نسخه خاص کار هنرپیشه اسپانیایی تبدیل به هنرمند جوردی مولا بود، آخرین نسخه – با نام Pastel World – یک تلاش مشترک بین هنرمند ضبط JVCKJ و انیماتور Uriah Barrett-Thomas است.

“دنیای پاستل مجموعه ای بسیار هیجان انگیز است، مجموعه ای که از استعدادهای خلاقانه قابل توجه دو هنرمند با استعداد عالی بهره می برد.” رامبینو یکی از بنیانگذاران Krew می گوید که فاش کرد که این پروژه شش ماه در حال ساخت است. آنچه که JVCKJ و Uriah تولید کرده‌اند بر اساس موفقیت ماسک‌ها است و در عین حال چیزی کاملاً متفاوت با آنچه در حال حاضر در فضای NFT وجود دارد ارائه می‌دهد.

ارائه PFP های پاستلی

Pastel World دارای 8888 PFP مولد شناخته شده به عنوان پیامبران پاستل است، و یک پیشینه مفصل نوشته شده است تا به جمع‌آوران NFT بینشی در مورد اینکه شخصیت‌های انیمه‌مانند از کجا آمده‌اند، نوشته شده است.

به طور خلاصه، این آواتارهای رنگارنگ پیامبر مجبور به ترک سیاره بومی خود در کهکشان پاستل دور پس از غیرقابل سکونت شدن آن شده اند. همه پیامبران مجهز به کوله پشتی های جادویی هستند که نشان دهنده اشکال زندگی مسحور شده است که باید برای اطمینان از بقای آواتارها پرورش داده شوند.

“دنیای پاستل منحصر به فرد است زیرا برای بقا و شکوفایی، دارندگان پاستل باید در حالت رشد مداوم و کشف خود باشند.” موزیسین مستقر در لس آنجلس JVCKJ توضیح می دهد. ما زندگی را از بدو تولد شروع می کنیم و در طول هر یک از زندگی پر جنب و جوش خود، رنگ آمیزی با تجربیات ما، رنگ های ما عمیق تر و متنوع تر می شوند. سفر زندگی ما مترقی است – ما در دنیای پاستلی سرزنده تر می شویم.

در حالی که تاریخ عرضه این مجموعه هنوز تایید نشده است، دارندگان سه یا چند ماسک NFT در لیست سفید بازی Pastel World جای خواهند گرفت و مجموعه کامل آن در دسترس خواهد بود. pastelworld.io سایت اینترنتی. کلکسیونرهای NFT که آواتارهای پیامبر را به دست می آورند، همچنین به همه برندهای Pastel World و مالکیت جامعه متاورس دسترسی خواهند داشت.

مستقر در لس آنجلس، استودیوهای خلاق و آژانس مشاوره با رشد سریع متشکل از علاقه مندان به Web3 و NFT، و همچنین استراتژیست های بازاریابی و مدیران خلاق است. اولین سقوط Krew، که شامل هزاران ماسک دیجیتال منحصر به فرد بر اساس مشابه های فیزیکی نقاشی شده با دست طراحی شده توسط Jordi Mollà بود، منجر به ایجاد یک متاورژن همه جانبه Mask World شد که یک ستون از به اصطلاح Krew Universe را تشکیل می دهد.

ذهن های خلاق در Krew قصد دارند Mask World را با مجموعه ای از بازی های آرکید و سبک PvP پر کنند. در همین حال، NFT های ماسک به عنوان بلیط برای مهمانی عمل می کنند. صاحبان ماسک می توانند وارد محیط نمایشگاه مانند شوند، در بازی ها شرکت کنند، اقلام جمع آوری کنند و جوایزی ببرند. هنوز مشخص نیست که Pastel World چگونه در مفهوم Mask World قرار می گیرد – اگرچه ممکن است NFT ها به عنوان پاداش ارائه شوند.

رواج مفهوم متاورس باعث رونق مالکیت مجازی در بخش تحت سلطه پلتفرم هایی مانند Sandbox و Decentraland شده است. فروش زمین دیجیتال در سال گذشته رسیده است 500 میلیون دلار، و املاک و مستغلات آرزویی همچنان به قیمت های چشمگیر خود ادامه می دهد زیرا سرمایه گذاران روی دارایی ها قدردانی می کنند. علاقه مندان به Metaverse کنجکاو خواهند بود تا نگاهی اجمالی به Mask World داشته باشند و از فرصت های بازی و کسب درآمد در آن استفاده کنند.

در همین حال، اعتماد مغز استودیو Krew، انتظارات بزرگی از دنیای پاستل دارد. پروژه‌های NFT مبتنی بر آواتار یکی از داغ‌ترین بحث‌های کریپتو بوده است که با موفقیت کریپتوPunks و Bored Ape Yacht Club تقویت شده است. ارائه پروژه ها می تواند آثار هنری قانع کننده و حس سرمایه گذار FOMO ایجاد کند، حجم معاملات می تواند به سرعت افزایش یابد.

استودیو Krew همیشه به دنبال استفاده از انرژی خلاقانه تا جایی که می‌توانست بوده است، و با انجام این کار، ارزشی برای جامعه رو به رشد خود به ارمغان می‌آورد. امیلی رز فیاندر، یکی از بنیانگذاران این شرکت می گوید. “این مجموعه جدید بسیار منعکس کننده دیدگاه داستان گویی ما است، و همه آن به JVCKJ و Uriah مربوط می شود.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر