استیبل کوین ANZ برای خرید اعتبارات کربن توکن شده استفاده می شد

در آخرین تراکنش A$DC، شریک نهادی ANZ، ویکتور اسمورگون، از A$DC برای خرید واحدهای اعتباری کربن استرالیا از پلتفرم تجارت کربن مبتنی بر بلاک چین BetaCarbon استفاده کرد.

استیبل کوین A$DC ANZ برای خرید اعتبارات کربن توکن شده استرالیایی استفاده شده است، که نشان دهنده آزمون مهم دیگری از موارد استفاده از دارایی در اقتصاد محلی است.

در ماه مارس، بانک “چهار بزرگ” اولین موسسه مالی بزرگ استرالیا بود که پس از نظارت بر یک استیبل کوین خود را ضرب کرد. معامله آزمایشی به ارزش 30 میلیون دلار استرالیا (20.76 میلیون دلار) بین گروه ویکتور اسمورگون و مدیر دارایی دیجیتال Zerocap.

استیبل کوین ANZ به طور کامل توسط دلار استرالیا (AUD) نگهداری شده در حساب ذخیره شده مدیریت شده بانک وثیقه می شود. تاکنون، تراکنش‌های A$DC عمدتاً از طریق بلاک چین اتریوم انجام شده است.

بر اساس یک 27 ژوئن گزارش از بررسی مالی استرالیا (AFR)، در آخرین تراکنش، شریک نهادی دیرینه اش، ویکتور اسمورگون، از A$DC برای خرید واحدهای اعتباری کربن استرالیا (ACCU) استفاده کرد.

اعتبارات کربن توسط BetaCarbon، یک پلتفرم تجارت کربن مبتنی بر بلاک چین که دارایی‌های امنیتی دیجیتال موسوم به “BCAUs” را صادر می کند، توکن شده و ارائه شده است که نشان دهنده یک کیلوگرم جبران کربن در هر اعتبار است.

این معامله همچنین مجدداً شاهد مشارکت Zerocap بود که خدمات بازارساز و نقدینگی را با مبادله A$DC ارسال شده از Victor Smorgon به USD Coin (USDC) ارائه کرد تا BetaCarbon بتواند معامله را بپذیرد. با این حال، ارزش این معامله مشخص نشده است.

نایجل دابسون، سرپرست پورتفولیوی خدمات بانکی ANZ به AFR گفت که از نظر چشم انداز بانک در مورد بخش کریپتو/بلاک چین، این شرکت به فناوری بلاک چین به عنوان ابزاری برای «پیگیری انتقال زیرساخت های بازار مالی» نگاه می کند و لزوماً علاقه ای به این موضوع ندارد. خود دارایی های ارزی ارز دیجیتال شده

ما می بینیم که این پروتکل از پروتکل اینترنتی به یکی از پروتکل های «توکنیزه شده» تبدیل شده است. ما فکر می‌کنیم که زیرساخت‌های زیربنایی – بلاک‌چین‌های کارآمد، امن و عمومی – تراکنش‌ها را تسهیل می‌کند، هم زیرساخت‌هایی که امروز می‌دانیم و هم زیرساخت‌های جدیدی که کارآمدتر خواهند بود.

دابسون نیز احساسات مشابهی را در آن منعکس کرد رویداد Chainalysis Links در سیدنی در 21 ژوئن، اشاره کرد که ANZ به سرعت کلمه کریپتو را در تمام ارتباطات داخلی و روایت خود ممنوع کرد، زمانی که چند سال پیش شروع به کاوش در فناوری بلاک چین کرد.

وی در ادامه افزود که این بانک موارد استفاده چندگانه را برای فناوری بلاک چین، مانند ردیابی زنجیره تامین و ارائه رمپ‌های داخلی از طریق استیبل کوین‌ها برای موسسات برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال، بررسی کرده است. با این حال، دابسون پیشنهاد کرد که اعتبارات کربنی توکنی شده یک حوزه مهم است که بانک برای آن آماده شده است:

یکی دیگر از حوزه‌هایی که ما از نظر پایداری جایگاه قوی‌ای داریم، جایی است که احساس می‌کنیم نمادسازی اعتبارات کربن و بازارهایی که توسط دارایی‌های توکن‌شده و مبادله ارزش نمادین هدایت می‌شوند، واقعا کارآمد خواهند بود.»

مربوط: BTC Markets اولین شرکت ارز دیجیتال استرالیایی است که مجوز خدمات مالی دریافت می کند

در آغاز این ماه، ANZ حکومت کرد ارائه هرگونه قرار گرفتن در معرض کریپتو به سرمایه گذاران خرد به دلیل نداشتن سواد مالی

میل کارنگی، یکی از مدیران بانکداری خرد، در اجلاس بانکی بررسی مالی استرالیا خاطرنشان کرد که “اکثریت قریب به اتفاق آنها مفاهیم واقعاً اساسی رفاه مالی را درک نمی کنند.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس