اسکات کلی، فضانورد می گوید که NFT ها “خروجی جدیدی” به فضانوردان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات ارائه می دهند.

فضانورد آمریکایی اسکات کلی تشخیص می دهد که بلاک چین پتانسیل زیادی دارد و معتقد است که روزی به توسعه فضا کمک خواهد کرد.

پس از اینکه افراد مشهور، ورزشکاران و سیاستمداران وارد شیدایی توکن غیرقابل تعویض (NFT) شدند، صنعت رو به رشد یک فضانورد کهنه کار را جذب کرد تا از طریق NFT زمان خود را در فضا به اشتراک بگذارد.

در مصاحبه ای با کوین تلگراف، اسکات کلی، فضانورد بازنشسته ایالات متحده، به اشتراک گذاشت که در مورد فناوری بلاک چین و NFT ها “کنجکاوی فزاینده ای” دارد. به گفته کلی، او شش سال است که به بلاک چین چشم دوخته است و پتانسیل آن را دیده است.

کلی گفت: “من کنجکاوی فزاینده ای در مورد اینکه چگونه این فضا در توسعه فضا ایفا می کند، چیزی که دوست دارم بخشی از آن باشم، ایجاد کرده ام.” به همین دلیل، فضانورد می خواست خود را به جامعه NFT معرفی کند و در امور خیریه مشارکت کند.

فضانورد آمریکایی اسکات کلی در لباس فضایی خود. منبع: Space.com

این فضانورد کهنه کار اخیراً یک مجموعه NFT با عنوان Dreams Out of This World منتشر کرده است که سفر فضایی کلی را از طریق چندین اثر هنری دیجیتال دوباره به تصویر می کشد. این کاهش 3,333 NFT فروخت و 500,000 دلار از فروش جمع آوری کرد که به ماموریت غیرانتفاعی توانمندسازی جهانی (GEM) برای کمک به افراد آسیب دیده از جنگ در اوکراین خواهد رفت:

“بحران اوکراین چیزی است که من به قلب خود نزدیک می‌شوم، به همین دلیل است که ما 100٪ درآمد حاصل از فروش اولیه را از طریق GEM در حمایت از امداد اوکراین اهدا خواهیم کرد.”

در حالی که کلی اعتراف می کند که راه های بسیار دیگری برای کمک وجود دارد، فضانورد از اینکه راه اندازی یک مجموعه NFT به او اجازه داد تا به قربانیان بحران کمک کند، سپاسگزار است. کلی گفت: «از اینکه پروژه‌ای را در زمانی راه‌اندازی می‌کنم که به من امکان می‌دهد از آن‌ها به گونه‌ای حمایت کنم که ممکن است به تنهایی قادر به انجام آن نباشم، سپاسگزارم».

کلی همچنین امیدوار است که ورود او به دنیای NFT ها ممکن است فضانوردان دیگر را نیز تشویق کند تا این صنعت را کشف کنند. او به کوین تلگراف گفت:

NFT ها می توانند به فضانوردان یک خروجی جدید برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود ارائه دهند، به جای پست کردن آن در اینترنت، جایی که می تواند به سرعت در این میان از بین برود.

مربوط: Nifty News: Hyundai با Meta Kongz، نظرسنجی های Activision در مورد NFT و موارد دیگر شریک می شود.

در همین حال، یک ابتکار Web3 به نام Reli3f 1.5 میلیون دلار برای کمک های اوکراین جمع آوری کرد. این پروژه از طریق دومین مجموعه NFT خود، سرمایه جمع آوری کرد که بین موسسات خیریه مختلف با تمرکز بر بحران اوکراین توزیع خواهد شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس