اسکاراموچی آینده روشنی را برای ارز های دیجیتال می بیند اما درباره سیاستمداران آمریکایی «بسیار نگران» است

موچ بیت کوین را «دارایی برای آزادی» نامید، در حالی که به صراحت از خوش‌بینی بلندمدت خود برای صنعت کریپتو و نگرانی در مورد رهبری آمریکا صحبت کرد.

بنیانگذار Skybridge Capital آنتونی اسکاراموچی معتقد است صنعت بلاک چین آینده بسیار روشنی دارد، اما او نگران “رهبری بسیار ضعیف” در سیاست آمریکا است.

اسکاراموچی مدیر سابق ارتباطات در کاخ سفید است و Skybridge Capital صندوق ۷ میلیارد دلاری Skybridge Bitcoin را مدیریت می کند.

او در اجلاس کریپتو بررسی مالی استرالیا که امروز در استرالیا برگزار شد، در مورد وضعیت فعلی و آینده ارزهای دیجیتال و سیاست در ایالات متحده به صراحت صحبت کرد و گفت که اگرچه فناوری بلاک چین “در حال حاضر بد به نظر می رسد”، او آینده درخشانی را برای صنعت می بیند.

با این حال، او احساس می‌کند که بزرگترین مانعی که می‌تواند بر سر راه رشد صنعت باشد، سیاستمداران «کاملاً منفور» در میان رهبری آمریکا هستند. اسکاراموچی به اختصار بیان کرد که “ما باید بسیار نگران باشیم” اگر برخی از نامزدهای فعلی رئیس جمهور بعدی شوند.

او سناتور جمهوری‌خواه تد کروز را هدف خاص خود قرار داد، او از او به عنوان «آخر نفاق» یاد کرد، زیرا اسکاراموچی احساس می‌کند تمایل او به صحبت منفی در خلوت درباره موضوعات یا افرادی مانند ترامپ است، اما سپس در ملاء عام درباره آنها صحبت مثبت می‌کند. صنعت شکی نخواهد داشت که این ویژگی در مورد دیدگاه کروز در مورد ارز دیجیتال صدق نمی کند.

سناتور کروز یک طرفدار بسیار عمومی ارز دیجیتال است و قانونی را در 30 مارس معرفی کرد که فدرال رزرو را از این کار منع می کند. انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به افراد.

اسکاراموچی علیرغم نگرانی هایش در مورد سیاستمداران، معتقد است طبقه بندی ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) «خاموش کردن آن را در ایالات متحده تقریباً غیرممکن می کند». علاوه بر این، او می بیند آخرین فرمان اجرایی پرزیدنت بایدن به عنوان “نسبتا خوش بینانه”.

من پیش‌بینی می‌کنم که ما قبلاً با لحظه متقاطع مواجه شده‌ایم که بیت‌کوین به‌طور عادلانه تنظیم می‌شود و سایر ارزهای دیجیتال به همه این دلایل در اینجا در ایالات متحده به طور عادلانه تنظیم می‌شوند.»

اسکاراموچی این روزهای اولیه در فضای بلاک چین را با روزهای اولیه اینترنت مقایسه کرد که در آن صفحات وب 30 ثانیه طول می کشید تا بارگذاری شوند.

«فقط تصور کنید که در پنج سال آینده به کجا می‌رسیم، جایی که تقریباً همه در دنیای غرب یک کیف پول تلفن هوشمند روی تلفن هوشمند خود خواهند داشت و احتمالاً می‌توانند با هر رستورانی در جهان معامله کنند.»

خوش بینی بلندمدت او به آینده صنعت و قیمت بالای 500000 دلار بیت کوین با موانع کوتاه مدتی مانند فقدان ETF بیت کوین، “جنبه های ماندگار کووید، اختلالات زنجیره تامین متفاوت” و جنگ در اوکراین

Skybridge تلاش کرد یک ETF بیت کوین را راه اندازی کنید، اما در ژانویه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) رد شد.

مربوط: قانونگذاران ایالات متحده یک لایحه همراه را برای “کاهش خطرات” از قانون بیت کوین السالوادور ارائه می کنند

او منتقدان قدیمی TradFi وارن بافت و چارلی مانگر را با بیان این که «بیت‌کوین اهمیتی نمی‌دهد» آن‌ها در مورد آن چه احساسی دارند، نادیده گرفت. در فوریه، Munger بیت کوین را به بیماری مقاربتی تشبیه کرد در جلسه سهامداران که اسکاراموچی در پاسخ به آن گفت:

چارلی مانگر می‌گوید (بیت‌کوین) بدترین اتفاقی است که تا به حال در این تمدن رخ داده است، حتی با وجود اینکه بمب‌های اتمی منفجر شده‌اند، همه‌گیری‌ها و جنگ‌های جهانی و نسل‌کشی داشته‌ایم.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس