اعلامیه Curve Finance Stablecoin منجر به افزایش قیمت CRV می شود

  • بنیانگذار Curve Finance تایید کرد که این شرکت به زودی استیبل کوین خود را راه اندازی خواهد کرد.
  • این اعلامیه موفق شد CRV را بالاتر از سایر پروتکل‌های DeFi مانند AAVE و MakerDAO قرار دهد.
  • حجم CRV از 20 جولای تقریباً بدون وقفه افزایش یافته است.

Curve DAO (CRV)، ارز دیجیتال بومی Curve Finance، در 22 ژوئیه 22 درصد افزایش یافت. یکی از دلایل قابل توجه عملکرد CRV این واقعیت است که مایکل اگوروف، موسس Curve Finance، اخیرا تایید کرد که این شرکت در حال نزدیک شدن به استیبل کوین خود را راه اندازی می کند.

این اعلامیه موفق شد CRV را بالاتر از سایر پروتکل‌های پیشرو DeFi مانند AAVE و MakerDAO که دارای استیبل کوین‌های خاص خود هستند، قرار دهد. هر دو در مطابقت با اجرای CRV شکست خوردند زیرا به ترتیب فقط 5.69% و 4.25% افزایش داشتند.

CRV / TetherUS 1D (منبع: CoinMarketCap)
CRV / TetherUS 1D (منبع: CoinMarketCap)

پس از پایان ماه ژوئن با قیمت 0.66 دلار، کریپتو برای به دست آوردن کشش واقعی در بازار تلاش کرد. این واقعیت که CRV در حال حاضر با قیمت 1.46 دلار معامله می شود، دلیلی بر این امر است که اعلام استیبل کوین تأثیر زیادی بر حرکت قیمت آن دارد.

اگرچه در حال حاضر همه چیز به نفع CRV است، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا به بالاترین حد خود یعنی 60.50 دلار برسد که در سال 2020 به آن دست یافت.

علاوه بر این، CRV همچنین وضعیت خود را در DeFi Total Value Locked (TVL) به روز کرد. پس از اعلام استیبل کوین، CRV با 9.7 درصد از سهم بازار همچنان در صدر قرار دارد. ذخایر ارزی CRV نیز طی 24 ساعت گذشته حدود 3 درصد افزایش یافته است.

وقتی به تصویر کلی نگاه می کنیم، CRV یک ماه موفقیت آمیز را تجربه کرد زیرا کریپتو برای این دوره 92 درصد رشد داشته است. داده های Santiment، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین، نشان داد که حجم CRV از 20 جولای تقریباً بدون وقفه افزایش یافته است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر