• بنیانگذار نیکو گلوبال، ریشل، معتقد است که مردم باید بتوانند از داده های خود درآمد کسب کنند.
  • تیم Nicco چندین MVP برای اکوسیستم دیجیتال و برنامه های هوشمند خود ساخته است.
  • هدف Nicco ایجاد یک طرح اقتصادی برنده هم برای تجارت و هم برای مصرف کنندگان است.

کلماتی مانند “بلاک چین” و “کریپتو” عموم مردم را مرعوب می کنند. و به نظر می رسد که ریشل نیکولز، بنیانگذار، مدیر عامل و رئیس شرکت نیکو گلوبال، این موضوع را بهتر از هر کسی درک می کند. این کارآفرین جوان هنگام صحبت با CoinQuora در Trescon گفت: «ما لزوماً با صحبت در مورد چیزهایی مانند بلاک چین و ارز دیجیتال رهبری نمی کنیم. اجلاس جهانی بلاک چین.

وقتی از ریشل در مورد اهمیت بلاک چین در کار سرمایه گذاری اش پرسیده شد، حرف های زیادی برای گفتن داشت. «چند راه مختلف برای کار با بلاک چین وجود دارد. ما به مزایای آن نگاه می کنیم. بنابراین یکی از کارهایی که ما با بلاک چین انجام می‌دهیم، برای اپلیکیشن‌های افراد است که همه آنها حول یک دفتر کل شخصی متمرکز می‌شوند، یعنی جمع‌آوری داده‌های شخصی‌شده، تراکنش‌ها و هویت‌شان.»

از اکوسیستم به اکوسیستم، مردم می توانند داده ها را با استفاده از بلاک چین دریافت کنند و بتوانند به تمام این اکوسیستم ها رفته و از دارایی های خود استفاده کنند. و آنها واقعاً می توانند داده های این اکوسیستم ها را داشته باشند.

ریشل معتقد است که مردم باید توانایی کسب درآمد از داده های خود را داشته باشند. او ادامه می‌دهد که امروزه در کسب‌وکارها، داده‌ها یک کالا هستند، کالایی فوق‌العاده ارزشمند. او همچنین اظهار داشت که این همان کاری بود که نیکو گلوبال انجام می‌داد: کمک به کاربران برای بازیابی کنترل داده‌هایشان. و هر جا که مردم با اپلیکیشن نیکو مراجعه کنند، می‌توانند آن دارایی (داده‌ها) را با خود ببرند و از آن کسب درآمد کنند.»

ریشل Nicco Global را در سال 2019 ایجاد کرد. Nicco Global داده‌های بی‌نظیر زمان واقعی را در اختیار مشتریان سازمانی قرار می‌دهد که از طریق اکوسیستم دیجیتال امن و چارچوب برنامه/کیف پول هوشمند جمع‌آوری شده‌اند. هسته Nicco App ویژگی «کیف پول دیجیتال» آن است که به عنوان دفتر کل شخصی برای تمام تراکنش‌ها، فوری و با حجم بالا عمل می‌کند و می‌تواند توسط روش‌های پرداخت موجود و همچنین جدید تأمین شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر