این قرارداد چند ساله باعث می شود که برند VeChain در چندین دارایی بازاریابی UFC گنجانده شود و به حدود 900 میلیون خانوار که رویدادها را در سراسر جهان تماشا می کنند دسترسی پیدا کند.
شرکت تدارکات بلاک چین، بنیاد VeChain، یک همکاری بازاریابی چند ساله با قهرمانی مبارزه نهایی (UFC) به ارزش نزدیک به 100 میلیون دلار امضا کرده است و اولین لایه UFC در تاریخ است. بلاک چین شریک.
UFC بزرگترین مروج و برگزارکننده رویداد برای هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) است و دارایی های بازاریابی و برند VeChain در سراسر UFC در رویدادهای زنده، تبلیغات درون عرصه، رسانه های اجتماعی و سایر زمینه ها ثبیت خواهد شد.
بنا به گفته یک منبع ناشناس، ارزش این معامله تقریباً 100 میلیون دلار در مدت حداقل پنج سال است نقل شده است توسط مجله کسب و کار ورزشی. پل آسنسیو، نایب رئیس ارشد مشارکت های جهانی UFC، گفت که درآمد حمایت مالی UFC 30 درصد نسبت به رکوردشکنی در سال 2021 در نتیجه این قرارداد افزایش یافته است.
این همکاری بلافاصله آغاز میشود و داراییهای VeChain از شنبه ۱۱ ژوئن در طول یک رویداد UFC که در سنگاپور برگزار میشود، ظاهر میشوند.
VeChain یک اکوسیستم لایه 1 متمرکز بر تجارت با تاکید بر ردیابی زنجیره تامین است. این مشارکت شاهد تغییر بزرگی نسبت به سه ماهه اول صرفه جویانه Vechain است. گزارش مالی منتشر شده در ماه مه بنیاد VeChain را نشان می دهد فقط حدود 4 میلیون دلار خرج کرد در سه ماهه اول با کمتر از 660000 دلار صرف بازاریابی، اما 1.2 میلیارد دلار “صفحه جنگ” را جمع آوری کرد.
VeChain گفت این مشارکت “یکی از عمیقترین ثبیتها در داراییهای برتر UFC از هر حامی در تاریخ UFC است،” با تخمین UFC که برند VeChain به 900 میلیون خانواده تلویزیونی در 175 کشور جهان خواهد رسید.
بهعنوان بخشی از این قرارداد، VeChain صاحب عنوان رسمی رتبهبندی جنگندههای UFC خواهد شد که اکنون «رتبهبندی UFC توسط VeChain» نامیده میشود، همراه با حضور مارکدار در داخل رینگ مبارزه در همه رویدادها.
VeChain بیشتر در محل برگزاری در نمایشگرهای دیجیتال برجسته تبلیغ خواهد شد و هر دو شرکت محتوا را برای رسانههای اجتماعی UFC و دیگر پلتفرمهای دیجیتالی تولید خواهند کرد که برآورد UFC به 200 میلیون نفر خواهد رسید.
سالانه “صندوق سفیر برند” فرصت های پرداختی را به ورزشکاران UFC که در فعالیت های بازاریابی برای VeChain شرکت می کنند، ارائه می دهد.
مربوط: بلاک چین، ارز دیجیتال، صنعت ورزش را فراتر از کلکسیون های NFT خواهد برد
UFC مدتهاست که با شرکتهای بلاک چین و کریپتو همکاری داشته است، یکی از بزرگترین شراکتهای UFC این است. قرارداد 175 میلیون دلاری با کریپتو.com که صرافی ارز دیجیتال را به “شریک پلتفرم ارزهای دیجیتال” UFC تبدیل کرد مبارزانی که پاداش هواداران را در بیت کوین دریافت می کنند (بیت کوین) از طریق مشارکت.
کریپتو.com نیز منتشر کرد اولین توکن غیر قابل تعویض UFC مجاز شد (NFT) در نوامبر 2021 جمع آوری شد و UFC به آن ادامه داد NFT های مجاز بیشتری را منتشر کنید با توسعه دهنده NFT Dapper Labs.
در مارس 2021، پلتفرم شرطبندی ورزشی و کازینوی فقط ارز دیجیتال، Stake تبدیل شدن به “اولین شریک رسمی شرط بندی” UFC برای بازارهای آسیا و آمریکای لاتین خود.
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو
لینک منبع خبر