Cardano-Activity-Surges-With-100K-Wallets-and-400-Projects

  • فعالیت در بلاک چین کاردانو (ADA) اخیراً افزایش یافته است زیرا 400 پروژه جدید در حال انجام است.
  • در ماه گذشته همچنین 100000 کیف پول جدید به صورت زنجیره ای ایجاد شده است.
  • یکی از پروژه های آتی که توجه عموم و سرمایه گذاران را برانگیخته است، پل تبدیل AGIX ERC-20 است.

فعالیت در کاردانو (ADA) بلاک چین اخیراً به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا 400 پروژه جدید در حال انجام است. در ماه گذشته همچنین 100000 کیف پول جدید به صورت زنجیره ای ایجاد شده است.

سازندگان Cardano, Input Output (IOHK) در 19 آوریل در توییتر پست کردند که نزدیک به 900 پروژه در حال توسعه در شبکه وجود دارد. بر اساس پست ماه گذشته تیم هریسون در لینکدین، تعداد پروژه ها از 11 مارس حدود 400 پروژه افزایش یافته است. معاون IOHK، اظهار داشت که تعداد کل پروژه ها در زنجیره کاردانو 500 پروژه است.

IOHK شش پروژه را برجسته کرد که روی شبکه اصلی پخش شدند، از طریق بتا باز راه‌اندازی شده بودند، یا وارد شبکه‌های آزمایشی شدند. این شش پروژه از مبادله توکن تا پروژه های دیگر را شامل می شود دیفای برنامه های کاربردی.

یکی از پروژه های آتی که توجه عمومی و سرمایه گذاران را برانگیخته است، AGIX است ERC-20 پل مبدل. این پروژه با همکاری SingularityNET توسعه داده شد و این هفته به صورت زنده اجرا شد و کاربران را قادر می‌سازد تا روی توکن‌های ERC-20 برای استفاده در شبکه Cardano پل بزنند. انتظار می رود که بخش DeFi شبکه به طور قابل توجهی از این ابزار بهره مند شود.

طبق داده‌های کاردانو بلاک چین، فعالیت کیف پول در کاردانو یکی از حوزه‌های شبکه بوده است که رشد زیادی داشته است. داده ها نشان می دهد که تعداد کیف پول های ADA از 22 مارس 100000 افزایش یافته است. در این مدت میانگین نرخ کیف پول های جدید ADA در روز از 2000 کیف پول در روز به 8129 کیف پول در روز افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، تعداد کل کیف پول ها حدود 3.268 میلیون است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر