• اتریوم (ETH) از پایین‌ترین حد خود افزایش یافته و در کمتر از یک هفته به افزایش چشمگیر 50 درصدی رسیده است.
  • منطقه 1750-1950 دلاری بار دیگر به عنوان مقاومت عمل کرد.
  • بر اساس CoinMarketCap، اتریوم در حال حاضر با قیمت 1573.46 دلار معامله می شود.

بزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار و دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اتریوم (ETH)، از پایین ترین حد خود افزایش یافته و در کمتر از یک هفته به افزایش چشمگیر 50 درصدی رسیده است.

روند بلندمدت برای ETH نزولی بوده که به اواخر نوامبر بازمی گردد. با این حال، شکست اخیر در قیمت ETH دیده است که گاو نر ابتکار عمل را به دست گرفته است. نمودارها اکنون دو حوزه را نشان می‌دهند که خریداران می‌توانند در آنجا به دنبال بارگیری مجدد باشند.

نمودار روزانه ETH (منبع: CoinMarketCap)

در نمودار روزانه، مهمترین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که ناحیه 1750-1950 دلاری نشان دهنده مقاومت سفت است. این منطقه در تیر و اسفند سال گذشته هم پشتوانه و هم مقاومت بود. در زمان نگارش مقاله، بار دیگر مانعی برای قیمت ETH بود.

نکته دیگری که سرمایه گذاران باید به آن توجه کنند این است که در ماه های اخیر، به ویژه در آوریل، روند نزولی ثابتی وجود داشته است. در ماه ژوئن، قیمت محدوده ای را تشکیل داد که قیمت ETH در چند روز گذشته از آن خارج شد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از 50 خنثی خارج شد تا نشان دهد که گاوها دست بالا را دارند. این یک تغییر خوشایند برای خریداران بوده است که از ماه آوریل گرفتار روند نزولی شده بودند.

منطقه 1750 تا 1950 دلاری می تواند برای گاو نر و خرس دشوار باشد. با این حال، آخرین افزایش قیمت ETH ممکن است نشان دهنده افزایش آن به هدف بعدی 1800 دلار در هفته های آینده باشد.

در زمان نگارش این مقاله، CoinMarketCap نشان می‌دهد که قیمت ETH افزایش 24 ساعته 3.20 درصدی را تجربه کرد تا قیمت آن به سطح فعلی خود در 1573.46 دلار برسد.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر