افزایش قیمت XRP پس از بدترین ماه از ژوئن 2021 – بهبودی اساسی در پیش است؟

حرکت برگشتی در نزدیکی یک تلاقی پشتیبانی فنی رخ داده است و احتمال افزایش 30 درصدی XRP در سه ماهه دوم/2022 را افزایش می دهد.

XRP پس از افت 28 درصدی در آوریل که بدترین عملکرد ماهانه آن از ژوئن 2021 است، ماه می را با یک بازگشت قیمت مناسب آغاز کرد. علاوه بر این، جفت XRP/USD چشم انداز ادامه روند بهبود خود را در هفته های آینده نشان می دهد.

تلاقی پشتیبانی، چشم انداز صعودی XRP را افزایش می دهد

قیمت XRP در دو روز اول ماه می تقریباً 6.25 درصد افزایش یافت و به 0.63 دلار رسید (داده‌های Binance). احساسات خرید حدود 0.58 دلار افزایش یافت، سطحی که در ژانویه 2022 به عنوان حمایت قوی عمل کرد و فعال شد. XRP بیش از 50 درصد افزایش می یابد بعد از آن.

نمودار قیمت روزانه XRP/USD با منطقه پشتیبانی حدود 0.58 دلار. منبع: TradingView

جالب اینجاست که پشتیبانی 0.58 دلاری با میانگین متحرک نمایی 200 هفته ای XRP (EMA 200 هفته ای؛ موج آبی در نمودار زیر) همزمان است.

همچنین به عنوان خط روند پایین تر یک الگوی مثلث نزولی گسترده تر، یک نشانگر نزولی عمل می کند. هدف گذاری 0.18 دلار در ماه های آینده.

نمودار قیمت هفتگی XRP/USD با EMA 200 هفته ای و راه اندازی «مثلث نزولی». منبع: TradingView

اما با جهش قیمت XRP از تلاقی سطوح پشتیبانی، احتمال آزمایش مجدد خط روند بالای مثلث بالا است. به این ترتیب سطوح تست توکن بالاتر از 0.75 دلار – تقریباً 30 درصد از قیمت امروز – به عنوان هدف مقاومت بعدی آنها در سه ماهه دوم/2022 خواهد بود.

شایعه را بخر

XRP به‌عنوان وسیله‌ای سوداگرانه برای معامله‌گرانی که به دنبال سود بردن از این جریان هستند، ظهور کرده است SEC در مقابل ریپل مورد.

در دسامبر 2020، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه ریپل شکایت کرد برای انجام فروش غیرقانونی اوراق بهادار از طریق XRP. با این حال، جلسات اخیر حاکی از آن است که این پرونده وجود داشته است نسبتا خوب پیش می رفت برای ریپل

مورد SEC vs. Ripple احساسات خرید را در بازار XRP کاهش داده است، با توجه به اینکه این تنها توکن کهنه کار در بین ده برتر است که قادر به شکست دادن اوج های بازار گاوی 2017-2018 خود نبوده است. اما تحلیلگران بر این باورند که پیروزی ریپل به طور چشمگیری چشم انداز صعودی XRP را بهبود می بخشد.

مربوط: مدیر عامل Ripple: پرونده SEC “خیلی بهتر از آنچه من امیدوار بودم” پیش می رود

اگر ریپل در جنگ پیروز شود، سرمایه‌گذاران XRP می‌توانند سود زیادی ببرند. می گوید عملی کریپتو Capital، تحلیلگر SeekingAlpha، البته اضافه کرد:

دارندگان باید مراقب اخبار باشند و آماده باشند؛ بر اساس نمونه‌های سال گذشته، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که دستاوردها به سرعت به اوج خود برسد و سپس کاهش یابد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس