افزایش کوتاه مدت بیت کوین یا تغییر روند؟ اکنون در “مذاکرات بازار” با کریپتو جب بیابید

آیا نمی دانید که آیا حرکت اخیر قیمت بیت کوین به حرکت رو به جلو ادامه می دهد یا اینکه این یک تله خرس دیگری است؟ به گفتگو با نیکلاس مرتن از ‘DataDash’ بپیوندید و در مورد تحرکات اخیر بازار پاسخ بگیرید.

آخرین قسمت از گفتگوهای بازار نیکلاس مرتن، بنیانگذار DataDash، یکی از بزرگترین کانال های یوتیوب ارزهای دیجیتال، خوش آمد می گوید.

مرتن سخنران بین المللی، لیدر(بیتکوین) فکری و تحلیلگر ارزهای دیجیتال است. او از بیش از 10 سال تجربه خود در بازارهای سنتی برای درک پتانسیل ارزهای دیجیتال و کمک به 515000 مشترک یوتیوب خود در تصمیم گیری های سرمایه گذاری بهتر استفاده کرده است.

یکی از موضوعات مورد بحث با مرتن، بیت کوین اخیر است (بیت کوین) افزایش قیمت. آیا بازارها در نهایت از روند انحرافی که ماه ها در آن گیر کرده بود خارج شده اند، یا این فقط یک تله گاوی دیگر در حال شکل گیری است که بیت کوین به زیر 20000 دلار بازمی گردد؟

با توجه به اینکه همه معامله گران و کارشناسان باتجربه به میانگین متحرک 200 هفته ای بیت کوین چشم دوخته اند، از مرتن پرسیده می شود که اهمیت این اندیکاتور چیست و چرا بسیاری آن را بسیار مهم می دانند. آنها همچنین به جایی می رسند که او می بیند BTC در آینده نزدیک به سمت 30000 دلار پیش می رود یا به 17000 دلار کاهش می یابد؟

موضوع دیگری که برای بحث وجود دارد این است که آیا سرمایه‌گذاران خرد شروع به بازگشت سریع به بازار کرده‌اند – آیا این می‌تواند نقشی در افزایش قیمت داشته باشد؟ اتر (ETH) اخیراً عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است، با به‌روزرسانی‌های بیشتری در مورد انتقال آن از پروتکل اثبات کار به اثبات سهام. آیا اتر می تواند این بار بر خلاف بیت کوین، رهبری بازارها باشد؟ میزبانان برای دریافت تصویر بهتر، به نمودار ETH نگاهی خواهند انداخت.

با افزایش قیمت بیت کوین، آلت کوین ها هرگز عقب نمی مانند. جب و مرتن نگاهی به برخی از آلتکوین‌های با بهترین عملکرد می‌اندازند و متوجه می‌شوند که کدام‌یک هنوز به بازار نیامده‌اند. در مورد آلتکوین ها، MATIC Polygon پس از خبر پذیرش در برنامه شتابدهنده دیزنی – تنها پلتفرم بلاک چین که چنین کاری را انجام می دهد – اخیراً شاهد افزایش قیمت به سمت صعودی بوده است. آنها در مورد اینکه این می تواند چه معنایی برای پلتفرم داشته باشد بحث خواهند کرد و همچنین به نمودار نگاهی خواهند انداخت.

برای شنیدن صدایتان هماهنگ کنید. مجریان در طول برنامه سوالات و نظرات خود را مطرح می کنند، پس حتما آنها را آماده اجرا کنید.

گفتگوهای بازار با پخش جریانی کریپتو Jebb به صورت زنده هر پنجشنبه ساعت 4:00 بعد از ظهر UTC. هر هفته یک مصاحبه ویژه با برخی از تأثیرگذارترین و الهام‌بخش‌ترین افراد صنعت کریپتو و بلاک چین پست می‌شود. بنابراین، حتماً به سراغ آن بروید صفحه یوتیوب کوین تلگراف و برای همه ویدیوها و به روز رسانی های آینده مشترک شوید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس