Huobi مانند هر موجودیت دیگری در فضای کریپتو، فراز و نشیب های خود را داشته است. تعجب آور نیست. قبل از ممنوعیت تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در سال 2021، مدیر اجرایی این شرکت، رابین ژو، به دلایل نامشخصی در چین تحت بررسی قرار گرفت.

صرافی اعلام کرد که در سال 2014 در یک پست Weibo 920 بیت کوین و 8100 بیت کوین از دست داده است. با این حال، در آن زمان تخمین زده می شد که صرافی ممکن است بسیار بیشتر از دست داده باشد – 5000 BTC و 80000 LTC.

اگر امروز چنین اتفاقی بیفتد، 95 میلیون دلار به بیت کوین و 4 میلیون دلار در لایت کوین برای صرافی هزینه خواهد داشت.

Huobi همچنین تحت تأثیر تحریم چین بر روی ارزهای مجازی قرار گرفته است. در نتیجه، About Capital تصمیم گرفت کسب و کار را در 8 اکتبر سال جاری خریداری کند. چند روز بعد، شرکت تصمیم خود را برای ایجاد یک هیئت مشورتی با پنج شرکت کننده اعلام کرد.

توکن بومی Huobi به دنبال توییتی از جاستین سان، موسس Tron، که برنامه‌هایی را برای احیای این شرکت ارائه کرد، افزایش یافت.

رفتن برای گزینه سبز

قبل از انتشار طرح بازیابی، قیمت HT نزدیک به سطح حمایت 4.3395 دلار در نوسان بود که در چند ماه گذشته قدرت خود را نشان داده است. این سطح حمایت عملاً افت بازار را از ماه می تا ژوئن کاهش داد که شاهد افت ارزهای دیجیتال متعدد بود.

در ماه آگوست، توکن طی سه روز 31 درصد افزایش یافت. از 15 آگوست تا 19 آگوست، توکن تقریباً 21.57 درصد کاهش یافت. ماه بعد، کشش سکه معکوس شد و روند نزولی را شکل داد که به طور موقت از حمایت 4.3395 دلار عبور کرد.

همراه با تأسیس هیئت مشورتی، این تملک اعتماد جدیدی را به سازمان القا کرد. از آن لحظه به بعد، قیمت سطح حمایت قبلی را آزمایش کرد و دیروز، 10 اکتبر، سرانجام از آن عبور کرد. با این وجود، سرمایه گذاران باید مراقب افت بازار باشند.

Huobi: مرحله تصحیح قریب الوقوع

دارندگان بلندمدت توکن به‌طور اجتناب‌ناپذیری دارایی‌های خود را با سود در طول رالی‌های بزرگی مانند آنچه که HT تجربه می‌کند، به فروش می‌رسانند. RSI این توکن به منطقه اشباع خرید رسیده است که سیگنال های فروش قوی را برای سرمایه گذاران و معامله گران ارسال می کند.

اگر عقب نشینی ظرف چند روز آینده اتفاق بیفتد، گاوها باید از سطح 50 فیبوناچی دفاع کنند، زیرا هر گونه نقض توسط خرس ها منجر به افزایش فشار فروش برای توکن خواهد شد.

سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند باند بولینگر را در نظر بگیرند، زیرا بخش بالایی اندیکاتور اکنون از این حرکت پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، SMA های 20 روزه تا 150 روزه به عنوان پشتیبانی پویا برای سکه عمل می کنند. با این حال، حتی اگر این اصلاح اتفاق بیفتد، آینده HT امیدوارکننده خواهد بود.

HTUSD pair trading at $6.53 on the daily chart | Featured image from کریپتو Briefing, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر