$ETH_Closer_to_a_bottom_than_top_This_is_what_trading_risk_looks

    • در حال حاضر، قیمت اتریوم به پایین تر از یک بالاترین جدید نزدیک است.
    • پتانسیل صعودی بیشتری برای اتریوم وجود دارد تا نزولی زیرا قیمت آن از ATH 4800 دلاری کاهش یافته است.
    • یکی از مواردی که در حال حاضر در مقابل اتریوم حساب می شود این واقعیت است که ادغام مدام به تعویق می افتد.

اتریوم (ETH)، بزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار، یکی از ارزهای دیجیتالی بود که بیشترین ضربه را از آخرین بازار نزولی وارد کرد.

این با نگاه کردن به نمودار اتریوم مشهود است. درحال حاضر، قیمت ETH به پایین تر از اوج جدید نزدیک است. این ممکن است یک فرصت پنهان باشد زیرا سرمایه گذاران می توانند از آن به عنوان فرصتی برای سود در میان مدت تا کوتاه مدت از ETH استفاده کنند.

Ethereum/TetherUS 1D (منبع: TradingView).

با نگاهی به نمودار بالا برای ETH/USDT، پتانسیل صعودی بیشتری برای اتریوم وجود دارد تا نزولی زیرا قیمت آن از بالاترین قیمت تاریخ (ATH) خود یعنی 4800 دلار که در نوامبر 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

قیمت اتریوم به پایین‌تر از 2400 دلار تا سطح فعلی خود ادامه داد. اکنون به نظر می رسد که ETH شروع به ایجاد یک پایه قوی برای راه اندازی کرده است.

یکی از مواردی که در حال حاضر در برابر اتریوم حساب می‌شود این واقعیت است که ادغام مدام به تعویق می‌افتد، که منجر به احساسات منفی سرمایه‌گذاران در چرخه نزولی فعلی شده است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از تکمیل ادغام ETH وارد یک رالی شوند. این امر باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه می‌شود و شاهد افزایش قیمت خواهیم بود زیرا راه‌اندازی Merge کاتالیزوری است که یک اثر دومینو ایجاد می‌کند و باعث افزایش فشار خرید در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت پس از راه‌اندازی می‌شود.

طبق CoinMarketCap، ETH در حال حاضر با قیمت 1.225.71 دلار معامله می شود. اگرچه اتریوم در روز گذشته 0.34 درصد کاهش یافته است، اما همچنان 4.95 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم نیز 2.45 درصد افزایش یافته و به 13,505,005,087 دلار رسیده است.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر