• آواکس با قیمت 20.66 دلار معامله می شود و با مقاومت 22.51 دلار مواجه است.
  • قیمت AVAX در سطح 15 دلار پشتیبانی شده است و شروع به بازگشت از این سطح می کند.
  • نمودار 4 ساعته برای AVAX نشان داد که جفت AVAX/USD یک الگوی پرچم صعودی را تشکیل می دهد.

در 25 جولای، قیمت بهمن (AVAX). تجزیه و تحلیل نشان داد که جفت AVAX/USD تمایل بازار صعودی قوی را نشان می دهد. قیمت در 24.22 دلار با مقاومت روبرو بود، در حالی که کف حمایت در 22.89 دلار بود.

امروزه، اوضاع برای کریپتو کمی متفاوت به نظر می رسد. با توجه به CoinMarketCap، AVAX 20.66 دلار معامله می شود و با مقاومت 22.51 دلار مواجه است. اگر قیمت از این سطح عبور کند، احتمالاً بالاتر می رود.

از سوی دیگر، در نمودار چهار ساعته، اندیکاتور RSI نزدیک به خرید بیش از حد است، به این معنی که ممکن است قیمت به زودی کاهش یابد.

AVAX / دلار آمریکا 1D (منبع: TradingView)

با نگاهی به نمودار 1 روزه AVAX، نشان می دهد که کریپتو چند روزی است که روند نزولی داشته است. قیمت AVAX در سطح 15 دلار پشتیبانی شده است و شروع به بازگشت از این سطح می کند. با این حال، خرس ها ممکن است همچنان کنترلی در بازار داشته باشند. اگر قیمت به زیر این سطح – کویل – سقوط کند، نزول بیشتری ممکن است.

مقاومت فوری برای AVAX در سطح 24.12 دلار قرار دارد که نزدیک به میانگین متحرک 21 روزه است. اگر قیمت از این سطح عبور کند، می تواند به 27.51 دلار برسد.

AVAX / دلار آمریکا 4 ساعت (منبع: TradingView)

نمودار 4 ساعته AVAX نشان داد که جفت AVAX/USD یک الگوی پرچم صعودی را تشکیل داده است. این نشان می دهد که گاوها در حال حاضر کنترل بازار را در دست دارند و احتمالاً قیمت ها به زودی افزایش می یابد.

هدف بعدی گاو احتمالا 30 دلار خواهد بود که بالاترین رکورد تاریخ AVAX است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر