السالوادور مدتی است که قصد دارد اولین اوراق قرضه بیت کوین جهان را آزاد کند. این حرکت علاقه زیادی را از سوی سرمایه گذاران در این فضا که مشتاقانه منتظر استفاده از این فرصت منحصر به فرد بودند، جلب کرده بود. با این حال، راه اندازی اوراق قرضه بیت کوین اکنون برای دومین بار به تعویق افتاده است. الخاندرو زلایا، معدنچی مالی السالوادور، دلیل تاخیرهای متعدد را بیان می کند.

زمان خوبی نیست

وزیر دارایی مطرح کرده بود که زمان خوبی نیست برای راه اندازی اوراق قرضه بیت کوین السالوادور. این به این دلیل است که قیمت بیت کوین در حال کاهش بوده و بنابراین زمان مناسبی برای عرضه اوراق قرضه بیت کوین فراهم نکرده است. این موضوع باعث عصبانیت برخی در فضا شده است زیرا این اولین بار نیست که این کشور راه اندازی اوراق قرضه بدنام Vulcano خود را که به عنوان اوراق قرضه بیت کوین نیز شناخته می شود به تعویق می اندازد.

مطالب مرتبط | بیت کوین بر بازار مشتقات تسلط دارد تا ماه مه را با قیمتی بالا به پایان برساند

اولین بار در اواخر ماه مارس بود که دولت السالوادور اعلام کرد که باید پرتاب را به تعویق بیندازد. دلایل به تعویق افتادن همان زمانی بود که اکنون هستند. بازار مالی در مکان مناسبی برای راه اندازی نبود. معرفی یک اوراق قرضه آزمایش نشده به بازار در زمانی که ناآرامی های ژئوپلیتیکی زیادی وجود دارد ممکن است در برابر موفقیت چنین اوراق قرضه ای مؤثر باشد.

الخاندرو زلایا، وزیر دارایی، توضیح داد که اقدام برای عقب انداختن دوباره پرتاب به دلیل قیمت بوده است. [of bitcoin]. قیمت همچنان به دلیل جنگ در اوکراین مختل است. تحرکات زیادی در بازار سهام وجود داشت.»

اما از سوی دیگر گفته می شود که تعویق ها به دلیل ناآرامی های ژئوپلیتیکی و کاهش قیمت ها نبوده است. اما در عوض، علاقه به این اوراق قرضه بیت کوین کم بود. این به این دلیل است که سرمایه گذاران حاضر نیستند پول خود را روی اوراق قرضه آزمایش نشده ای که بازدهی سریع را وعده نمی دهد، شرط بندی کنند.

اگرچه تاریخ رسمی برای زمان عرضه اوراق قرضه بیت کوین اعلام نشده است، وزیر اظهار داشت که “ارز قوی است” و به بهبود ادامه می دهد.

بیت کوین السالوادور

السالوادور از سال گذشته زمانی که ارز دیجیتال را به یک ارز قانونی تبدیل کرده بود، بیت کوین خریداری می کند. در طی زمانی که این کشور خرید بیت کوین را آغاز کرد، در یکی از بالاترین نقاط سال معامله می شد. به این ترتیب، با کاهش اخیر در ارزش بیت کوین، السالوادور در مورد ذخایر بیت کوین خود ضرر می بیند.

مطالب مرتبط | آماده سازی برای تاثیرگذاری: استخراج کنندگان بیت کوین شروع به تخلیه دارایی های خود کرده اند

با این وجود، این کشور در عزم خود برای گنجاندن بیت کوین در خزانه خود متزلزل است. وزیر دارایی گفت که دولت علیرغم ضرر 38 میلیون دلاری، همچنان بیت کوین خود را حفظ می کند. به گفته وی، از آنجایی که آنها چیزی نفروخته اند، پس کشور هیچ پولی “از دست نداده است”.

با این حال، Zelaya فاش کرد که السالوادور واقعاً برخی از BTC خود را برای ساخت Chivo Pet “معامله” کرده است، اما سکه ها در اختیار آنها باقی مانده است. در زمان نگارش این مقاله، السالوادور دارای 2301 واحد به ارزش تقریبی 70 میلیون دلار است.

Featured image from Bitcoinist, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها و توییت های خنده دار گاه به گاه…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر