الگوی کانال صعودی چند ضلعی (MATIC) را برای افزایش بالقوه 30٪ تنظیم می کند

الگوی تحلیل تکنیکال صعودی و تایید احتمالی پیشنهاد EIP-1559 می‌تواند از تلاش MATIC برای رسیدن به بالاترین رکورد جدید حمایت کند.

به نظر می‌رسد قیمت‌های چند ضلعی حداقل 30 درصد در پی ارتقای مهم در 18 ژانویه افزایش می‌یابد که بخش قابل‌توجهی از بومی آن را تحت فشار قرار می‌دهد. MATIC توکن خارج از گردش

این پیشنهاد بهبود با نام EIP-1559 در ابتدا به عنوان بخشی از آن مطرح شد به اصطلاح هارد فورک لندن اتریوم ارتقاء در 5 آگوست. این پیشنهاد عملاً شروع به از بین بردن یا “سوزاندن” بخشی از هزینه های پرداخت شده به ماینرها از طریق اتر کرد.ETH).

معامله گران و سرمایه گذاران پیشنهادات خود را برای اتر قبل و بعد از ارتقای EIP-1559 افزایش دادند و خاطرنشان کردند که اتر برای اولین بار در تاریخ به دارایی کاهش تورم تبدیل شد. به عنوان مثال، یک مدلی که توسط بنیانگذار اتریوم جاستین دریک ایجاد شده است ادعا کرد که EIP-1559 عرضه سالانه اتر را 1.6 میلیون ETH کاهش می دهد.

MATIC به دنبال رکوردهای جدید است

Polygon، که به عنوان یک پروتکل لایه 2 ساخته شده است مشکلات مقیاس پذیری رایج اتریوم را مقیاس کنید، اجرای آزمایشی EIP-1559 را در 14 دسامبر 2021 ارائه کرد. پس از راه اندازی شبکه آزمایشی، قیمت MATIC افزایش یافت تقریباً 30 درصد به 2.35 دلار رسید که شامل یک دوره کوتاه تا بالاترین رکورد نزدیک به 3 دلار است.

نمودار قیمت روزانه MATIC/USD. منبع: TradingView

در تئوری، عرضه کمتر در برابر تقاضای فزاینده، دارایی را از نظر پیشنهاد دهنده با ارزش تر می کند.

این مرجع اقتصادی کلاسیک به افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین کمک کرده است.بیت کوین) قبل از. در مقابل سقف عرضه محدود 21 میلیون واحدی، انتشار هر چهار سال به نصف کاهش می یابد. این سوال پیش می‌آید که آیا قیمت MATIC می‌تواند به همین ترتیب افزایش یابد؟ الکساندر ماماسیدیکوف یکی از بنیانگذاران Mineplex فکر می کند بله.

ماماسیدیکوف به کوین تلگراف گفت EIP-1559 بر قیمت MATIC تأثیر مثبتی خواهد داشت و اضافه می کند که به راحتی می تواند پس از ارتقاء فنی به رکورد بالای فعلی خود برسد.

او گفت: «در دوره‌های بهبود قیمت، سرمایه‌گذاران اغلب به دنبال ویژگی‌های فنی و اساسی هستند که برای پشتوانه یک سکه به آن وابسته باشند و Polygon هر دو را به نمایش می‌گذارد.»

اگرچه Polygon نسخه بهتری از اتریوم از نظر هزینه‌های تراکنش کمتر است، اما با توجه به قیمت پایین آن در این زمان در مقایسه با اتریوم یا سایر شبکه‌های قرارداد هوشمند، سرمایه‌گذاران خرد را خوشحال می‌کند.

مشخصات فنی Polygon چه می گویند؟

MATIC از جولای 2021 در داخل یک الگوی کانال صعودی روند صعودی داشته است که حداقل با دو اوج واکنشی و دو پایین‌ترین واکنش تایید شده است.

این توکن اخیراً خط روند پایین تر کانال را در حدود 1.89 دلار به عنوان پشتیبانی مجدداً آزمایش کرد، حرکتی که با یک اصلاح صعودی به سمت 2.50 دلار دنبال شد. اکنون به عنوان مقاومت عمل می کند و سطح 2.50 دلار نیز نزدیک به خط 1.00 Fib نزدیک به 2.44 دلار است.

نمودار قیمت روزانه MATIC/USD با الگوی کانال صعودی. منبع: TradingView

همانطور که گفته شد، MATIC ممکن است در 18 ژانویه از مقاومت 2.44 دلاری در مورد ارتقاء EIP-1559 عبور کند. این حرکت خود را در مسیری قرار می دهد تا هدف صعودی موقت خود را نزدیک به 3 دلار آزمایش کند، که تقریباً یک جهش 30 درصدی است.

مربوط: با افزایش فروش NFT، فعالیت شبکه چند ضلعی افزایش می یابد

در همین حال، اگر فاکتور EIP-1559 بیشتر از حد انتظار اجرا شود، قیمت MATIC حتی ممکن است به سمت خط 1.618 Fib در حدود 3.52 دلار افزایش یابد. برعکس، رد شدن در 2.44 دلار می‌تواند باعث شود که Polygon پشتیبانی کانال صعودی را برای شکست منفی دوباره آزمایش کند.

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، چنین حرکتی خطر بی اعتبار کردن تنظیمات صعودی را به همراه خواهد داشت. همه اینها در ارتباط با قرار دادن MATIC در معرض اصلاح به سمت 1.77 دلار یا کمتر است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس