ال نینجا، مبارز UFC، اولین ورزشکار آرژانتینی است که به صورت ارز دیجیتال پرداخت می شود

فراتر از هشت ضلعی، Guido Cannetti با نرخ تورم 78 درصدی آرژانتین با استیبل کوین USDC مبارزه می کند.

Guido Cannetti، مبارز آرژانتینی در مسابقات قهرمانی نهایی (UFC)، اکنون اولین ورزشکار هنرهای رزمی در این کشور است که 100٪ حقوق خود را در این کشور دریافت می کند. استیبل کوین هادر بحبوحه افزایش تورم و وخامت اقتصاد آرژانتین، اعلام کرد شرکت حقوق و دستمزد ارز دیجیتال Bitwage در روز دوشنبه.

او که ال نینجا نام دارد، در اول اکتبر در ایالات متحده به هشت ضلعی باز می گردد تا با جنگنده محلی رندی کاستا روبرو شود. طبق گفته Bitwage، Guido مبلغ خود را در این مدت دریافت خواهد کرد USDC استیبل کوین از طریق شبکه Stellar در Vibrant، یک برنامه کیف پول که توسط تیم Stellar به طور خاص برای آرژانتینی هایی که تورم را تجربه می کنند توسعه یافته است.

بر اساس آمار رسمی دولت، تورم 12 ماهه منتهی به مردادماه 78.5 درصد در کشور بوده در حالی که قیمت ها در هشت ماهه اول سال 56.4 درصد افزایش داشته است. بانک مرکزی آرژانتین نرخ تورم 95 درصدی را برای سال پیش بینی کرد، در حالی که برخی از تحلیلگران خصوصی نرخ تورم 100 درصدی را در سال 2022 پیش بینی کردند.

Cannetti در بیانیه ای که توسط Bitwage منتشر شد، گفت: “من به USDC پول می گیرم زیرا برای آینده من امن تر است.”

در میان مصرف کنندگان آرژانتینی بررسی شد توسط Americas Market Intelligence در ماه آوریل، 51 درصد ارزهای دیجیتال و 27 درصد به طور منظم ارزهای ارز دیجیتال شده را اقدام به خرید کرده اند، از 12 درصد پذیرش در پایان سال 2021. حفاظت از تورم دلیل اصلی 67 درصد از پاسخ دهندگان به خرید ارزهای دیجیتال است.

استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا قیمت ها در ماه جولای به دنبال استعفای ناگهانی مارتین گوزمان افزایش یافت به عنوان وزیر اقتصاد سیاست های مالی او با هدف کاهش کسری بودجه و تشدید سیاست های پولی، نظرات را در دولت آرژانتین تقسیم کرد. به گزارش وب سایت DolarHoy، در بازار سیاه این کشور، نرخ ارز در زمان انتشار 287 پزو برای هر دلار بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس