مونرو (XMR)

  • سرمایه گذاران به Monero (MXR) به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری خوب نگاه می کنند.
  • در 20 جولای، کریپتو با قیمت 152.80 دلار معامله می شد، اما در اوایل 21 جولای، قیمت به 146.30 دلار کاهش یافت.
  • یکی دیگر از دلایل احتمالی برای رالی اخیر مونرو می تواند فعالیت توسعه قوی در پروژه باشد.

سرمایه گذاران به Monero (MXR) به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری خوب نگاه می کنند، به خصوص پس از افزایش اخیر آن. آلتکوین از آخرین پایین ترین سطح محلی خود، روند صعودی خوبی داشته است، اما در زمان نگارش، MXR نشانه هایی از ضعف را نشان می دهد.

Monero / TetherUS 1D (منبع: CoinMarketCap)
Monero / TetherUS 1D (منبع: CoinMarketCap)

در 20 جولای، کریپتو با قیمت 152.80 دلار معامله می شد، اما در اوایل 21 جولای، قیمت به 146.30 دلار کاهش یافت. در حال حاضر، MXR پس از 5.52 درصد افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته، حدود 151.56 دلار ارزش دارد.

عملکرد قیمت آلت کوین نشان می دهد که قدرت گاوها در حال کاهش است. قیمت MXR قبل از نشان دادن برخی نشانه‌های ضعف، اندکی از خط اصلاح فیبوناچی عبور کرد. این پس از آن رخ داد که قیمت برای اولین بار از ماه می از میانگین متحرک 50 روزه عبور کرد.

علیرغم آخرین پیشرفت برای MXR، ارز دیجیتال هنوز بیش از حد خرید نشده است. این بدان معناست که ممکن است قبل از ورود کریپتو به منطقه اشباع خرید RSI، فضایی برای گاوها وجود داشته باشد. با این حال، این تنها زمانی اتفاق می افتد که حجم کافی برای بالا بردن قیمت وجود داشته باشد.

خوشبختانه، حجم MXR در روز گذشته به اوج چهار هفته‌ای خود رسید، اما با وجود این، منابع نهنگ چشم‌انداز نامطلوبی را نشان دادند.

بیشتر قیمت MXR این اقدام نیز توسط بخش خرده‌فروشی کنترل می‌شود، که می‌تواند از افزایش قیمت‌های کوتاه‌مدت قوی حمایت کند، اما اگر نهنگ‌ها قادر به ارائه حمایت کافی نباشند، تقریباً همیشه یک کاهش نزولی به دنبال دارد.

یکی دیگر از دلایل احتمالی برای رالی اخیر مونرو می تواند فعالیت توسعه قوی در پروژه باشد. این می‌تواند چیز خوبی برای ارزهای دیجیتال باشد، زیرا سرمایه‌گذاران می‌توانند ترغیب شوند که دارایی‌های MXR خود را حفظ کنند، و با انجام این کار، ضربه بازگشت شدید را کاهش می‌دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر