تیم ناکاموتو گیمز است خوشحالم که اعلام کنم انتشار چندین پیشرفت جدید هیجان انگیز در پلتفرم $NAKA.

اولین ویژگی یک ویژگی چت است که در اتاق انتظار چند نفره یکپارچه شده است. این ویژگی به بازیکنان کمک می کند تا با هم ارتباط برقرار کنند، استراتژی های خود را برنامه ریزی کنند و تجربه بازی را تقویت کنند!

دومین مورد، سهام NAKA است که در شبکه آزمایشی راه اندازی شده است. Staking هفته آینده روی شبکه اصلی پخش می شود و به دارندگان $NAKA این فرصت را می دهد که با قرار دادن دارایی های $NAKA خود، توکن کسب کنند.

توسعه سوم راه اندازی یک سیستم ارجاع است که به رشد مردمی اکوسیستم $NAKA کمک می کند. با ارائه ابزارهای اتصال به بازیکنان، و همچنین جوایز ارجاع، مطمئناً این پلتفرم به عنوان گیمرهای درون شبکه ای در حلقه های اجتماعی خود در پلت فرم $NAKA رشد خواهد کرد.

توسعه چهارم، بازار NAKAVERSE است که طی دو هفته آینده در قالب نقشه قابل مشاهده خواهد بود. این کار پیدا کردن آیتم ها و خرید پوسته ها، اسلحه ها و موارد دیگر را برای بازیکنان آسان تر می کند.

در نهایت، تیم Nakamoto Games توسعه یک بازی جدید و الهام بخش تیراندازی بازیکن اول را آغاز کرده است. بازی NAKA Strike به زودی در کنار عناوینی مانند NAKA کهکشانی – یک اکشن هیجان انگیز فضایی – و NAKA Blaster – اولین بازی تعاملی چند نفره تیراندازی ناکاموتو گیمز.

علاوه بر این عناوین است در رفتن، اولین بازی سه بعدی AAA چند نفره از تیم Nakamoto Games است که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2022 منتشر شود و مجموعه ای از بیش از 5 بازی را که اخیراً منتشر شده اند یا به زودی در هفته های آینده منتشر خواهند شد، تکمیل می کند.

همه این عناوین جدید بخشی از انگیزه دموکراتیک کردن درآمد و توزیع بازی‌های آنلاین هستند. Nakamoto Games به توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل کمک می‌کند تا با ارائه ابزارها و منابع مورد نیاز برای رقابت با استودیوهای توسعه‌دهنده بزرگ‌تر، درآمد کسب کنند و به مخاطبان جدیدی دست یابند.

طبق گفته تور، مدیر عامل ناکاموتو گیمز:

تیم‌های توسعه Nakamoto Games تلاش می‌کنند بازی‌های جدید و باکیفیت و خدمات و ویژگی‌های اضافی را به پایگاه کاربران رو به رشد ما ارائه دهند. ما در مورد آخرین پیشرفت‌های پلتفرم خود بسیار هیجان‌زده هستیم و مطمئن هستیم که کاربران ما از استفاده و تعامل با این عملکردهای جدید لذت خواهند برد. توسعه عناوین جدیدی مانند Escape، NAKA Galactic، NAKA Blaster، و آخرین عنوان در حال توسعه ما نیز زمان های هیجان انگیزی برای همه ما هستند و ما نمی توانیم منتظر شنیدن بازخورد در مورد آنها از طرف جامعه باشیم.

توکن $NAKA به NAKAVERSE، اکوسیستم Nakamoto Games قدرت می‌دهد. این توکن‌ها را می‌توان برای خرید آیتم‌های روی پلتفرم و درون بازی مانند زمین دیجیتال، پوسته‌ها، سلاح‌ها و پاورآپ‌ها استفاده کرد و در نتیجه اکوسیستم‌های سفارشی برای بازیکنان ایجاد کرد. علاوه بر این، با استفاده از شبکه Polygon، NAKAVERSE امنیت، زمان پردازش سریع و پردازش کم هزینه تراکنش های مربوط به بازی را تضمین می کند. به لطف ابزارهای ساخت پلاگین و بازی، همه این مزایا می توانند به راحتی توسط توسعه دهندگان مستقل برای ایجاد بازی های غیرمتمرکز بازی برای کسب درآمد استفاده شوند.

درباره بازی های ناکاموتو

Nakamoto Games در حال ساخت اکوسیستم برتر بازی برای کسب درآمد است که به هر کسی که به اینترنت متصل است این فرصت را می‌دهد تا با انجام بازی‌های سرگرم‌کننده، تعاملی و بسیار جذاب مبتنی بر بلاک‌چین، ارز دیجیتال به دست آورد و منبع درآمد پایداری تولید کند. بازیکنان با کسب درآمد از بازی‌هایی که از آن لذت می‌برند سود می‌برند، و توسعه‌دهندگان می‌توانند از خدمات و منابع پلت‌فرم برای راه‌اندازی، بازاریابی، رشد و کسب درآمد از بازی‌های بازی برای کسب درآمد خود برای مخاطبان جدید و موجود استفاده کنند.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هابازی برای کسب درآمد

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر