انتظارات جامعه برای اجرای نمایشی First Trip دیگر ساید افزایش می یابد

مالکان زمین های دیگر، که به عنوان Voyagers شناخته می شوند، می توانند از طریق تأیید دارایی با توکن در این تجربه شرکت کنند.

The Otherside، یک پروژه متاورس گیمی شده مرتبط با Bored Ape Yacht Club، قرار است یک نمایش فنی از مرحله اول نقشه راه Otherside را در 17 ژوئیه در ساعت 4 بعد از ظهر UTC اجرا کند.

تجربه First Trip منحصراً برای صاحبان زمین های Otherdeed، معروف به Voyagers، قابل دسترسی خواهد بود و توسط این پلتفرم به عنوان “جشن آنچه که در راه است و فرصتی برای Voyagers برای جمع آوری، کاوش و برنامه ریزی” توصیف شده است.

این شرکت اعلام کرد که هزاران کاربر می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و در عرصه بازی که به طور خاص برای آزمایش طراحی شده است حرکت کنند و همچنین نمونه‌های اولیه وویجر سه بعدی و با وضوح بالا که می‌توانند راه بروند، بدود، jump, and emote» و «جریان زنده خصوصی و نمادین» در میان دیگر ویژگی‌های جدید.

یک دارایی Otherdeed برای Otherside یک طبقه را حفظ کرده است قیمت حدود 2.9 ETH در چند هفته گذشته، با 100000 دارایی در حال عرضه و 35000 مالک در زمان نگارش مقاله.

نسخه ی نمایشی First Trip کمتر از یک هفته پس از انجام دو بار تست در 6 و 9 جولای با هدف ارزیابی مرزهای فنی پلتفرم Otherside و پویایی همکاری با تیم Improbable می رسد.

این رویدادها شاهد انبوهی از آواتارهای بی‌چهره با برچسب‌های نام بالای سر و شکلک‌های ارتجاعی بود که در حال دویدن، رقصیدن، و آکروباتیک در اطراف یک جهان سفید و خالی چرخیدند، درحالی‌که ناظران غول‌پیکر بر فراز آن بالا می‌رفتند و دستورالعمل‌ها را فریاد می‌زدند.

به کاربران توصیه شد قبل از اینکه گروه‌های گروهی از افراد منحط تماس‌های «Otherside» و «We love Koda» را پخش کنند، در فعالیت‌هایی برای آزمایش تجربه بازی شرکت کنند، مانند وارد کردن سن، امتیاز تجربه، و اهداف برای گیم‌پلی خود.

کاربر توییتر و صاحب BAYC #8412، null.eth و سفیر Sandbox allo.eth، هر کدام ویدیوهایی را در توییتر منتشر کردند که تجربه رویداد آزمایشی را کاملاً به تصویر می کشد.

علیرغم ظاهر کمدی بصری تپه مورچه‌ها، خرچنگ‌ها در سطل آزمایش‌های بارگذاری، تحسین گسترده‌ای در سراسر جامعه برای کیفیت رندر بصری، صدای فضایی و تجربه کلی، با پیش‌بینی‌های بالا برای اولین سفر آینده و آینده وجود داشت. عرضه در مقیاس کامل

بنیتو یکی از بنیانگذاران برند مد دیجیتال RTFKT Studios پاسخ داد بیان می کند که: «2.5 هزار نفر متصل بودند و به صورت زنده در حال حرکت بودند. این بسیار بزرگ است، این فناوری به صورت زنده با دسترسی دروازه‌ای و افراد واقعی ثابت شده است.»

در حالی که یکی از بنیانگذاران BAYC، گارگامل، که در جامعه به عنوان گارگا شناخته می شود، به اشتراک گذاشته شده است: «حدود 2.5 هزار کاربر همزمان در فضای خنثی دویدن داشتند. هزاران اطلاعات عالی گردآوری شده است تا مطمئن شویم که اولین سفر بدون مشکل پیش می رود، و [we are] تمام یادداشت های خود را از دیسکورد نیز بگیرید.”

به نحوی کمتر، برخی شباهت‌های طراحی عجیب و غریب را با قالب‌های آغازین موجود از طریق موتورهای بازی مانند Unreal Engine مقایسه کردند. باید دید که آیا آزمایشگاه‌های یوگا قصد دارند موتور بازی خود را برای راه‌اندازی Otherside و نوآوری در آینده بازی‌های متاورس بسازند و توسعه دهند یا به سادگی از یک مدل از قبل موجود استفاده کنند.

موارد مرتبط: سایر NFT ها به زیر قیمت نعناع ریزش می کنند در حالی که ETH ارزان تر شاهد افزایش حجم فروش است

برای بسیاری از شرکت کنندگان در اکوسیستم NFT، ذکر دیگری ممکن است هنوز مترادف با حماسه ضربات جنگ گاز و ناامنی مالی بعدی در اواخر آوریل. با این حال، از آن زمان، انتشار یک نقشه راه هشت قسمتی برای مأموریت Obelisk و شبکه های آزمایشی که به طور مداوم اجرا می شود، روایت مثبت تری را در مورد پروژه متاورس ایجاد کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس