قیمت Cardano در هفته‌های اخیر در حال رشد بوده است در حالی که بقیه بازار ارزهای دیجیتال در حال کاهش بوده است. این روند برخی از جامعه کریپتو را تشویق کرده است که نسبت به قیمت آتی آن خوش بین باشند و آن را به چراغ روشنی در میان سکه ها و توکن های دیجیتال تبدیل کنند.

طبق آخرین پیش بینی های انجام شده با استفاده از CoinMarketCap برآورد بازار ابزاری که به کاربران اجازه می‌دهد قیمت کریپتو را پیش‌بینی کنند و میانگین امتیاز خود را بررسی کنند، جامعه انتظار دارد که این ارز دیجیتال تا پایان ژوئن تقریباً 1 دلار معامله شود.

مطالب مرتبط | تحلیلگر کریپتو می گوید که Cardano، Avalanche و دو نفر دیگر پتانسیل خوبی برای عملکرد خوب در روند نزولی دارند.

ارقام استخر تخمین قیمت CoinMarketCap

Cardano در 12 می به قیمت 0.4 دلار رسید و سپس به سرعت به 0.59 دلار در 13 می برگشت. سپس قیمت به تدریج طی چند هفته آینده به 0.44 دلار کاهش یافت. قیمت همچنان 10 درصد بالاتر از قیمت پایین قبلی بود، اما می‌توانیم این را آزمایشی از پایین بدانیم. ADA از زمان انجام آزمایش تقریباً 50 درصد افزایش یافته است.

برآوردهای قیمت ADA میانگین قیمت 1.034 دلار را در 30 ژوئن 2022 نشان می دهد که 0.423 دلار بیشتر از قیمت فعلی یا 69.23 درصد افزایش است. طبق داده‌های به‌دست‌آمده در 31 می از پورتال تحلیلی CoinMarketCap، Cardano با 0.6698 دلار معامله می‌شد که در روز 28.77 درصد و نسبت به هفت روز قبل 29.10 درصد افزایش داشت.

ADA در حال حاضر با قیمت 0.59 دلار معامله می شود | منبع: نمودار قیمت ADA/USD از Tradingview.com

طبق این نظرسنجی، حدود 24,430 نفر در 30 می رای داده اند. 15,911 رای پیش بینی کردند که قیمت ADA تا 31 جولای نسبتاً کمتر افزایش می یابد – به 0.9399 دلار.

در همین حال، تحت آمار به دست آورد در 31 مه از بینش بلاک چین کاردانو، کاردانو نزدیک به 500 میلیون دلار در خزانه خود دارد یا دقیقاً 498,403,802.47 دلار. از طریق یک روش رأی گیری، خزانه کاردانو برای تأمین بودجه برای توسعه فعالیت های کاردانو استفاده می شود.

سایر پیشرفت های کاردانو

مانند رویکردهای هاردفورک، پیشرفت‌های دیگر شامل میانگین بارگذاری بلاک‌چین کاردانو با دوام نسبتاً بالا، به طور متوسط ​​۶۴ درصد در ماه می است. این بدان معناست که تقریباً 64٪ از بلوک ها در این ماه استفاده شده است.

در یک خبر خوب دیگر برای این زنجیره، در ماه منتهی به 20 می، هر روز بیش از 2000 کیف پول جدید به دست آورد که در مجموع بین 19 آوریل تا 19 مه به 70211 کیف پول رسید. طبق داده های Cardano Blockchain Insights، این کیف پول 3،357،509 داشت. کیف پول کاربران از 30 می.

مطالب مرتبط | TA: قیمت بیت کوین از سر گرفته می شود، آیا گاوها می توانند این پشتیبانی را ذخیره کنند؟

علاوه بر این، معرفی موفقیت آمیز ADACash به کاردانو کمک می کند. از سوی دیگر، توسعه دهندگان در مورد پروژه های جدید ADA-USD سرعت خود را کاهش نمی دهند. آنها این پروژه ها را به عنوان نسل سوم بلاک چین پس از بیت کوین و اتریوم به بازار عرضه می کنند.

کاردانو روی پروژه‌های جدیدی کار می‌کند، مانند بازاری برای NFT و تبادل تراکنش DeFi. راه اندازی این پروژه ها زمان می برد، اما ارزش و قابلیت بلاک چین کاردانو را نشان می دهد. که می تواند منجر به رشد آتی قیمت ADA/USD شود.

              Featured image from Pixabay, and chart from Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر