GameFi یک مشکل تصویر دارد – به معنای واقعی کلمه. اگر به بازی‌های برتر در فضای بازی‌های بلاک چین نگاه کنید، تنوع زیادی در گیم‌پلی و توکنومیک ارائه می‌کنند، اما بسیاری از آنها یک نقص اصلی دارند: ظاهر خوبی ندارند. از هیولاهای دوبعدی دوست داشتنی در Axie گرفته تا آواتارهای چند ضلعی و بی روح و چشم مرده Decantraland، یک تصویر واضح پدیدار می شود: گرافیک در اولویت های توسعه دهندگان بازی های مبتنی بر ارز دیجیتال در جایگاه دوم قرار گرفته است. این کاستی عواقب ناگواری برای صنعتی دارد که بر اساس تقاضا برای دارایی‌های نامشهود ساخته شده است و فرصت‌های این بازی‌ها را برای رشد بلندمدت مختل می‌کند. با این حال، خوشبختانه، همچنین جایگاهی را برای پروژه‌های رویایی و زیبایی‌شناختی بیشتر باز کرده است تا ادعای خود را در دنیای بازی‌های بلاک چین به اشتراک بگذارند.

در حالی که بیشتر بازی‌ها به کاربرد NFT خود می‌بالند، به نظر می‌رسد بسیاری از سبک کلیپ‌پارت رایج در Gamefi راضی هستند. طبق گفته TradingView، Axie Infinity، بدون شک پادشاه فضای بازی بلاک چین بیش از یک میلیون کاربر روزانه را به خود اختصاص داده است و در کل فروش NFT از 4 میلیارد دلار عبور کرده است. اما حتی آنها هم فشار را احساس می کنند. اخیراً نگرانی‌های مربوط به پایداری، غول بازی‌های ارز دیجیتال را به سمت سوق دادن تمرکز خود سوق داده است بهبود گیم پلی و گرافیک.

بازی‌های دیگر از نظر گرافیکی جلوتر هستند. به عنوان مثال، Project Hive با قرار دادن آن در مرکز بازی، واقعاً سطح طراحی گرافیک و هنر در GameFi را بالا برده است. آنها با تمرکز بر ایجاد دارایی های دیجیتال سه بعدی با کیفیت بالا، اطمینان حاصل کرده اند که دارایی های بازی شامل مدل های سه بعدی، محیط های فراگیر، جلوه های گسترده VFX و انیمیشن های با کیفیت بالا ساخته شده توسط هنرمندان مشهور است.

این بازی هیجان‌انگیز Play-to-Earn PvP مبتنی بر نوبت، Marcin Rubinkowski را به عنوان مدیر هنری انتخاب کرده است. روبینکوفسکی تجربه زیادی در تقویت زیبایی سایبرپانک خود در بازی هایی مانند Destiny2 و Ghostrunner و همچنین سریال Love Death+Robots نتفلیکس داشته است. او بازی A خود را با ایجاد طرح‌های شدید، سخت و دوست‌داشتنی برای NFT به Project Hive آورد.

اولین مجموعه NFT Project Hive اکنون در دسترس است بازار. مجموعه فعلی با مزایای بسیاری همراه است. از جمله ضمانت دادن به دارندگان یک نقطه در لیست سفید در ضرابخانه CyberConstructs (کاراکترهای قابل بازی بسیار محدود لازم برای شروع بازی)، امکان شرط بندی NFT و کسب درآمد غیرفعال، تخصیص در راند خصوصی برای خرید مهمترین توکن بازی. ، و افزایش آمار! هر آواتار NFT آمار شخصیت شما را کمی افزایش می دهد.

اما این همه ماجرا نیست – به NFT ها به عنوان بوم نقاشی فکر کنید و هنر خود را خلق کنید. بازیکنان می توانند آیتم های خود را بسازند، به طور بی پایان NFT ها را ترکیب کنند و طرح های خود را برای پوسته ها ایجاد کنند. علیرغم در دسترس بودن محدود و کاربرد گسترده آن در بازی، این مجموعه با قیمت بسیار مناسبی برای خرید در دسترس است.

واضح است که تنها یک مسیر برای موفقیت در Gamefi در پیش است، توسعه دهندگان باید دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا را در اولویت قرار دهند و به بازیکنان راه هایی برای استفاده از آنها بدهند. در غیر این صورت، بدون طراحی خوب و استفاده واضح و همه کاره، تبلیغات در نهایت از بین خواهد رفت. بسیاری از بازی‌های بزرگ تلاش می‌کنند تا این نادیده گرفتن را اصلاح کنند، اما ما معتقدیم که بهتر است با کسانی که اهمیت آن را از مرحله توسعه درک کرده‌اند، بمانیم.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر