اولین DEX در شبکه Oasis به 100 میلیون دلار TVL در 24 ساعت رسید

راه اندازی موفقیت آمیز YuzuSwap در شبکه Oasis نشان می دهد که تقاضا برای صرافی های غیرمتمرکز پس از رکوردشکنی در سال 2021 همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

YuzuSwap، اولین صرافی غیرمتمرکز که در شبکه Oasis فعالیت می‌کند، از زمان راه‌اندازی در 11 ژانویه شاهد جذب سریع بوده است، که بر افزایش تقاضا برای پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز تاکید می‌کند.

این شرکت روز چهارشنبه گزارش داد که YuzuSwap در 24 ساعت اول فعالیت خود به ارزش کل قفل شده یا TVL 100 میلیون دلاری دست یافت. حجم معاملات در بازه زمانی 24 ساعته به 323 میلیون دلار رسید. در DeFi، TVL به ارزش کل دارایی‌هایی اشاره دارد که در پروتکل‌های غیرمتمرکز قرار می‌گیرند.

YuzuSwap با استفاده از Emerald شبکه Oasis ساخته شده است، یک محیط قرارداد هوشمند که کاملاً با ماشین مجازی اتریوم سازگار است. DEX از یک بازارساز خودکار همتا به همتا استفاده می کند تا به کاربران مبادله توکن های کم هزینه را در اتریوم و در اکوسیستم Oasis ارائه دهد. DEX همچنین از انتقال دارایی توکن و غیرقابل تعویض از شش بلاک چین دیگر از طریق شبکه Oasis پشتیبانی می کند.

YuzuSwap در همان روزی راه اندازی شد که آزمایشگاه های Binance، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی ارز دیجیتال Binance، اعلام کرد که در صندوق توسعه 200 میلیون دلاری Oasis Network سرمایه گذاری کرد. صندوق اکوسیستم Oasis، که از جمله توسط شرکت‌های خطرپذیر Hashed، Jump Capital و Dragonfly Capital حمایت می‌شود، برای راه‌اندازی پروژه‌های ساختمانی در شبکه Oasis طراحی شده است.

جریان اخبار مثبت به افزایش شدید ارزش ROSE، توکن اصلی شبکه Oasis کمک کرد. ROSE آخرین بار در معاملات بالای 0.49 دلار مشاهده شد که در 24 ساعت گذشته 14.2 درصد افزایش داشت. بر اساس داده‌های منتشر شده، این توکن طی دو هفته گذشته 43 درصد و در ماه گذشته 67 درصد افزایش یافته است. Cointelegraph Markets Pro و TradingView.

از نظر ارزش کل قفل شده، صرافی های غیرمتمرکز بر بخش DeFi تسلط دارند. در زمان نگارش این مقاله، 14 DEX به TVL حداقل 1 میلیارد دلاری دست یافته بودند. با توجه به داده های صنعت ارائه شده توسط DeFi Llama.

TVL رشد انفجاری DeFi را در 12 ماه گذشته برجسته می کند. منبع: DeFi Llama

مجموع TVL در بخش DeFi در روز چهارشنبه 5.5 درصد افزایش یافت و به 239.6 میلیارد دلار رسید. ارزش دارایی‌های سهامدار در اوایل دسامبر به 260 میلیارد دلار رسید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس