FreeRossDAO NFT بنیانگذار جاده ابریشم را می‌خرد که از زندان ساخته شده و از طریق SuperRare به حراج گذاشته شده است تا تلاش‌های آتی برای آزادی اولبریخت را تأمین مالی کند.

پس از اعلام راه اندازی حراج توکن غیرقابل تعویض «مجموعه پیدایش» (NFT) ، راس اولبریخت، موسس ادعایی بازار وب تاریک، جاده ابریشم، اولین NFT خود را به قیمت 6.2 میلیون دلار یا 1446 اتر ( ETH ) در حراجی فروخت.
این حراج در Art Basel Miami از طریق پلت فرم SuperRare آغاز شد. 
FreeRossDAO، سازمان غیرمتمرکز خودمختار که برای کمک به آزادی اولبریخت از زندان راه اندازی شد، پیشنهاد برنده را ارائه کرد. 
وب سایت FreeRossDAO 
بیان می 
کند که هدف DAO “پیشبرد اصلاحات زندان” و “به اشتراک گذاری کار راس با جهان و دادن فرصتی منحصر به فرد به همه برای داشتن بخشی از آن است.”
طراحی 6.2 میلیون دلاری “Perspective” راس اولبریخت از “مجموعه پیدایش راس اولبریخت” NFT.
اولین NFT فروخته شده به نام “Perspective” در زندان با استفاده از مداد گرافیتی کشیده شد و بخشی از مجموعه 10 قطعه ای از نوشته ها و آثار هنری است که توسط اولبریکت در طول زندگی او ساخته شده است. 
این مجموعه همچنین شامل یک ویدیوی متحرک است که توسط هنرمند سمعی و بصری Levitate و با صدای اولبریخت درباره دوران زندان او ساخته شده است.
به گفته این سازمان، تمام عواید جمع‌آوری‌شده از «مجموعه پیدایش» به صندوق Art4Giving اختصاص می‌یابد، یک اعتماد اهدایی که توسط FreeRossDao به‌عنوان یک نهاد حقوقی برای تأمین مالی مراحل قانونی جدید و افزایش آگاهی ایجاد شده است.
FreeRossDAO قصد دارد NFT را به توکن های حاکمیتی ROSS تقسیم کند و آنها را به نسبت در ازای کمک های اهداکننده توزیع کند. 
دارندگان ROSS می توانند در مورد پیشنهادات رای دهند و در راهنمایی FreeRossDAO شرکت کنند.
NFT Ulbricht یکی از بزرگترین فروش‌ها در هفت روز گذشته است که توسط NonFungible ثبت شده است.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع