• قانونگذاران اوکلاهاما به دنبال جذب مشاغل استخراج ارز دیجیتال از طریق قانون هستند.
  • این قانون شامل اعتبارات مالیاتی و مشوق‌هایی است که مبلغی را که شرکت‌های استخراج کریپتو باید پرداخت کنند، کاهش می‌دهد.
  • با این حال، برخی از شخصیت‌ها در ایالت هنوز در مورد تأثیر صنعت جدید استخراج کریپتو به دلیل اثرات زیست‌محیطی و قوانین آن مطمئن نیستند.

قانونگذاران اوکلاهاما در صدد جلب نظر هستند استخراج کریپتو کسب و کار به دولت از طریق اعتبارات مالیاتی و مشوق ها در لایحه 590 سنا. ایالت اوکلاهاما اخیراً قانونی را برای ارائه مشوق های مالیاتی به استخراج کنندگان بیت کوین و ارزهای دیجیتال در این ایالت ارائه کرده است.

چند هفته پیش، کوین استیت، فرماندار اوکلاهاما، یک دفتر مرکزی جدید استخراج ارز دیجیتال در پرایور را اعلام کرد. پس از آن، سناتور جان مونتگومری، در کنار نماینده ایالتی رایان مارتینز، “قانون استخراج دارایی دیجیتال تجاری 2022” را در صحن سنا ارائه کرد.

لایحه مونتگومری منجر به ایجاد چارچوبی از مشوق‌ها می‌شود که هدف آن جلب کسب‌وکارهای استخراج ارز دیجیتال به اوکلاهما است. علاوه بر این، در مورد سقف اعتبارات مالیاتی و میزان مشوق هایی که مشاغل می توانند دریافت کنند صحبت کرد. مبلغ هنوز مشخص نشده است، با این حال، مونتگومری مشوق هایی را هدف قرار داده است که بیش از 5 میلیون دلار نباشد.

آخرین سوابق عمومی نشان می دهد که این قانون توسط سنای اوکلاهما در 22 مارس تایید شده است. رای 29-16 بود. در 23 مارس، این لایحه به اتاق پایین قوه مقننه منتقل شد و در 30 مارس به کمیته فناوری ارجاع شد.

طبق نظرسنجی commodity.com، اوکلاهاما یکی از بهترین ایالت ها برای این ایالت بود ارز دیجیتال استخراج معادن علاوه بر داکوتای شمالی و تنسی. محققان چندین عامل از جمله بار مالیات بر درآمد ایالتی، میانگین سرعت اینترنت، هزینه زندگی، نرخ برق و غیره را تجزیه و تحلیل کردند.

علاوه بر این، استخراج بیت کوین حدود 2000 کیلووات ساعت برق مصرف می کند. گرگوری برج، رئیس و استاد اقتصاد دانشگاه اوکلاهاما، گفت که این مقدار تقریباً برای اداره یک خانواده متوسط ​​به مدت دو تا سه ماه کافی است.

برگ می‌افزاید: «نکته بزرگ در مورد ماینینگ کریپتو این است که به‌طور باورنکردنی انرژی بر است. این یک تلاش بسیار انرژی بر است.”

در همان زمان، یوری هوپکا – دستیار پژوهشی فارغ التحصیل در دانشگاه ایالتی اوکلاهاما – گفت که این لایحه رونق زیادی برای اشتغال ایجاد نخواهد کرد. یک عملیات معدنی به حدود 150 نفر نیاز دارد. علاوه بر این، عدم قطعیت در مورد مقررات و نگرانی بزرگی در مورد چگونگی تأثیر استخراج کریپتو بر محیط وجود دارد.

هاپکا اظهار داشت: “بسیاری از اوقات آنها دوست دارند به قیمت و نوسانات، و احتمالات آینده، از نظر فنی، احتمالات بازار و نه چیز زیادی در مورد محیطی که ما در آن هستیم، از نظر مقررات نگاه کنند.”

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر