xrp

  • قیمت ریپل (XRP) از 18 جولای افزایش صعودی داشته است.
  • اگر XRP نتواند مانع 0.380 دلاری را به یک طبقه پشتیبانی برگرداند، می تواند منجر به افزایش فشار فروش شود.
  • جد مک‌کالب، مدیر ارشد فناوری سابق ریپل، فروشش را تمام کرد و کیف پولش در نهایت خالی شد.

قیمت ریپل (XRP) از 18 جولای افزایش صعودی داشته است. این به این دلیل است که XRP در 18 جولای از خط روند نزولی خارج شد و به روند نزولی 63 روزه پایان داد. این حرکت سپس با یک آزمایش مجدد دنبال شد که موفق به تایید شکست شد.

پس از این تایید صعودی، قیمت XRP توانست با 9 درصد افزایش به 0.380 دلار برسد. متأسفانه، خریداران قدرت لازم برای رسیدن به بالاترین سطح برابر در 0.387 دلار را نداشتند و در نتیجه XRP 8 درصد کاهش یافت.

اگر XRP نتواند مانع 0.380 دلاری را به یک طبقه پشتیبانی برگرداند، می تواند منجر به افزایش فشار فروش شود. این به نوبه خود به این معنی است که XRP احتمالاً از کف پشتیبانی 0.311 دلار بازدید خواهد کرد. در یک حالت بسیار نزولی، قیمت می تواند تا 0.296 دلار کاهش یابد.

با وجود چشم انداز تا حدودی نزولی، هنوز این فرصت برای گاو نر وجود دارد که بخشی از کنترل را پس بگیرند. اگر کندل XRP بتواند بالای مانع 0.380 دلار بسته شود و آن را به سطح مقاومت برگرداند، تز نزولی باطل خواهد شد.

این به این معنی است که قیمت XRP پس از افزایش 15 درصدی، می تواند به 0.439 دلار برسد

XRP / TetherUS 1D (منبع: CoinMarketCap)

طبق گزارش CoinMarketCap، ریپل در حال حاضر پس از افزایش 1.45 درصدی قیمت در روز گذشته، با قیمت 0.3642 دلار معامله می شود.

علاوه بر این، جد مک‌کالب، مدیر ارشد فناوری سابق ریپل، با ولگردی فروشش تمام شد و کیف پولش در نهایت خالی شد. به مک‌کالب 9 میلیارد توکن XRP داده شد، اما به دلیل شکست با ریپل، او شروع به فروش دارایی‌های خود در سال 2014 کرد. امسال، در نهایت توکن‌های او برای فروش تمام شد.

این یک توسعه بالقوه صعودی است، اما قیمت XRP بسیار کند است. با وجود این، چشم‌انداز کوتاه‌مدت کریپتو همچنان خنثی و صعودی است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر