اگر گاوها در روزهای آینده مسئولیت را بر عهده بگیرند، ADA می تواند به 0.55 دلار بازگردد

  • طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت ADA در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافته است.
  • در حال حاضر، قیمت ADA در دو طرف میانگین متحرک 50 روزه در حال چرخش است.
  • در صورتی که گاوها در روزهای آینده کنترل خود را مجدداً به دست آورند، یک چالش 0.55 دلاری محتمل است.

به گزارش کوین مارکت کپ، توکن بومی بلاک چین کاردانو، ADA، طی 24 ساعت گذشته اندکی کاهش قیمت داشته است. در زمان نگارش این مقاله، ADA بسیار نزدیک به سطح 0.50 دلار در 0.4962 دلار معامله می شود. این پس از افت 24 ساعته قیمت در حدود 0.73٪ است.

ADA قبلاً تلاش کرد تا به بالای 0.51 دلار برسد، اما این تلاش ناموفق بود. در نتیجه، ADA به چرخش در دو طرف میانگین متحرک 50 روزه (MA) خود – در حال حاضر 0.493 دلار – برای دومین روز ادامه داده است. اگر قیمت ADA بتواند بالاتر از 50 MA روزانه بسته شود، این یک نشانه صعودی برای اقدام قیمت ADA در آخر هفته و هفته آینده خواهد بود.

سفته بازان کوتاه مدت پس از شکست روز دوشنبه بالاتر از یک روند نزولی مهم که قیمت ADA را از اواسط ژوئن محدود کرده بود، نسبتاً صعودی باقی می مانند. قیمت ADA با وجود عقب نشینی شدید از تست مقاومت در منطقه 0.55 دلار در اوایل هفته، اکنون بالاتر از این روند نزولی باقی مانده است.

اگر گاوها بتوانند در روزهای آینده کنترل خود را دوباره به دست آورند، آزمایش سطح 0.55 دلار دوباره محتمل خواهد بود. اگر گاوها با موفقیت قیمت ADA را بالاتر از این سطح ببرند، ممکن است فشار فروش روی ADA کاهش یابد. سپس هدف بعدی برای قیمت ADA حدود 0.69 دلار تا اواخر ماه مه خواهد بود.

یکی از موضوعات مهم در نقشه راه Cardano، ارتقاء هارد فورک Vasil است زیرا ظاهراً مزایای قابل توجهی از قابلیت و مقیاس پذیری را برای بلاک چین Cardano به ارمغان می آورد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که زمانی که چارلز هاسکینسون یک تاریخ رسمی برای ارتقا اعلام کند، ADA افزایش قیمت زیادی خواهد داشت.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر