ایالات متحده توجه خود را به مقررات استیبل کوین معطوف کرده است

ایالات متحده همچنان رهبر جهانی در تنظیم و پذیرش صنعت ارزهای دیجیتال است، اما قانون Stablecoin TRUST ممکن است موانعی را برای تازه واردان ایجاد کند.

ایالات متحده همچنان به لطف کار سناتور پاتریک تومی، پیشتاز جهانی در پذیرش صنعت ارزهای دیجیتال است و کاخ سفید در خط مقدم مقررات ارزهای دیجیتال قرار دارد. سال گذشته، رئیس جمهور جو بایدن لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری دو حزبی را امضا کرد – و شامل برخی قوانین جدید است که بر بخش کریپتو تأثیر می گذارد. و اخیراً، رئیس جمهور آمریکا رویکرد «کل دولت» را اعلام کرد برای تنظیم ارزهای دیجیتال در یک فرمان اجرایی فراگیر که چندین سازمان دولتی را هدایت می کند تا به سؤالات خاصی در مورد ارزهای دیجیتال پاسخ دهند. ایالات متحده در سال گذشته به وضوح به دنبال کمک به پایدارتر کردن صنعت کریپتو بوده است که به طور قابل توجهی عملکرد پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال را آسان‌تر می‌کند.

اما قانون شفافیت ذخایر استیبل کوین و یکنواخت تراکنش های ایمن در سال 2022، دوبله شده قانون Stablecoin TRUST به طور خلاصه، ایالات متحده را به احتمال زیاد تنها کشور یا حداقل تنها کشور غربی می کند که به طور کامل استیبل کوین ها را به عنوان بخشی رسمی از سیستم مالی و بانکی تنظیم کرده و می پذیرد.

قانون اعتماد استیبل کوین که توسط سناتور تومی، عضو رتبه بندی کمیته بانکداری سنا معرفی شد، صادرکنندگان استیبل کوین را مجبور می کند تا از قوانین خاصی پیروی کنند. مقررات این قانون جامع و جامع است. این لایحه روشن می‌کند که استیبل کوین‌های پرداخت اوراق بهادار نیستند، که یک چیز عالی برای صنعت است. این لایحه همچنین به استیبل کوین‌ها به عنوان «استیبل کوین‌های پرداخت» اشاره می‌کند – دارایی‌های دیجیتالی که می‌توانند «مستقیماً توسط صادرکننده به ارز فیات تبدیل شوند» و «ارزش ثابتی نسبت به ارز یا ارزهای فیات» دارند.

مربوط: مقررات جدولی را برای استعداد، سرمایه و ساختمان بیشتر در صنعت کریپتو تنظیم می کند

صادرکنندگان استیبل کوین باید بین تامین مجوز دفتر کنترل ارز (OCC)، یک فرستنده پول دولتی، یا مجوز مشابه یا یک منشور بانکی سنتی یکی را انتخاب کنند. ناشران استیبل کوین که در ایالات متحده فعالیت می کنند مشمول یک رژیم افشا خواهند بود که از آنها می خواهد ممیزی های منظم را ایمن کنند، سیاست های بازخرید شفاف را شرح دهند و مشخص کنند که در واقع چه چیزی استیبل کوین های صادر شده را پشتیبانی می کند.

آیا به CBDC ایالات متحده نیاز دارید؟

در حالی که پیش نویس بحث این لایحه در حال گردش و بازخورد در کنگره است، من این سوال را مطرح می کنم: اگر این قانون به قانون تبدیل شود، آیا دولت ایالات متحده همچنان نیاز به توسعه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) دارد یا چیزی که برخی دلار دیجیتال می نامند؟

اگر صادرکنندگان خصوصی استیبل کوین به عنوان بخشی از سیستم مالی گسترده‌تر پذیرفته شوند، به نظر نمی‌رسد برای ایالات متحده نیازی به توسعه دلار دیجیتال باشد. آیا دولت نیازی به داشتن دلارهای دیجیتال خصوصی و عمومی دارد که یکی توسط ارائه دهندگان و دیگری توسط دولت فدرال صادر می شود؟ این سؤالات در ماه های آینده با ادامه رسیدگی به آنها توسط رگولاتورهای ایالات متحده مطرح خواهد شد.

اما واضح است که بخشی از فرمان اجرایی بایدن شامل “فوریت در تحقیق و توسعه یک CBDC بالقوه ایالات متحده است، در صورتی که صدور آن در راستای منافع ملی تلقی شود.” منتشر شد توسط کاخ سفید

مربوط: مطابقت با این لایحه: کنگره ایالات متحده به پول نقد الکترونیکی به عنوان جایگزینی برای CBDC نگاه می کند

این اولین بار در تاریخ خواهد بود که در آن کشوری به صادرکنندگان استیبل کوین خصوصی و استیبل کوین صادر شده توسط دولت اجازه می دهد در یک بازار واحد فعالیت کنند. برخی کشورها دارند ممنوع شد استیبل کوین‌های خصوصی به این دلیل که می‌خواهند CBDC خود را تبلیغ کنند، اما ایالات متحده مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است که می‌تواند نوآوری قابل توجهی در صنعت استیبل‌کوین ایجاد کند – و البته آن را شفاف‌تر و پایدارتر کند. اما مشکلاتی وجود دارد که احتمالاً عواقب جدی دارد.

نرخ بهره محدود خواهد شد – انتظار ادغام

قانون اعتماد استیبل کوین تنظیم می‌کند که چه دارایی‌هایی می‌توانند از استیبل کوین‌های ثابت دلاری خود پشتیبانی کنند، که می‌تواند پول نقد باشد، جایی که نرخ‌های بهره بسیار پایین است، و اوراق خزانه (T-Bills)، که در آن نرخ بهره خیلی بهتر نیست. این مشکل بزرگی برای صادرکنندگان فعلی استیبل کوین و بازیگران آینده ایجاد می کند، زیرا آنها نمی توانند از دارایی های پرریسک سود بیشتری کسب کنند.

در حال حاضر، برخی از صادرکنندگان استیبل کوین بیشتر توکن‌های خود را با اوراق تجاری با پرداخت بالاتری پس می‌گیرند، که بدون شفافیت بیشتر و حسابرسی قابل ارزیابی نیستند. مطابق با USDT ناشر تتر استیبل کوین در 31 مارس 2021، بیش از 65 درصد از ذخایر آنها با پشتوانه اوراق تجاری، تنها حدود 4 درصد با پشتوانه نقدی و حدود 3 درصد توسط T-Bills پشتیبانی می شود. بنابراین، تتر و سایر ارائه دهندگان استیبل کوین باید ترکیب ذخایر خود را به طور کامل تغییر دهند تا در صورت تبدیل شدن به قانون، مطابق با قانون Stablecoin TRUST باشد.

رقابت ممکن است در صنعت استیبل کوین کند شود و ممکن است شاهد ادغام باشیم. از آنجایی که صادرکنندگان استیبل کوین نمی‌توانند از دارایی‌های با پرداخت بالاتر برای ایجاد سود بالا استفاده کنند، کسب سود در حین مدیریت ریسک انطباق، مالیات منابع انسانی و هزینه‌های مدیریت عمومی برای آنها دشوار خواهد بود.

مربوط: رگولاتورها برای استیبل کوین می آیند، اما از چه چیزی باید شروع کنند؟

به احتمال زیاد، بازیگران بزرگ راهی برای عملی کردن آن پیدا خواهند کرد، اما اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، صادرکنندگان استیبل کوین کوچک‌تر برای کسب سود مشکل خواهند داشت.

بیایید قانون Stablecoin Trust را تصویب کنیم

اگرچه قانون Stablecoin TRUST ممکن است موانعی را برای شرکت‌کنندگان جدید در صنعت ایجاد کند، من معتقدم که این صنعت را شفاف‌تر و پایدارتر می‌کند. اجرای الزامات افشا و بازخرید برای استیبل کوین های USD، آنها را به طور قابل توجهی ایمن و شفاف تر در آینده خواهد کرد.

یکی از بهترین بخش‌های قانون اعتماد استیبل کوین این است که واقعاً استیبل کوین‌ها را به سیستم مالی سنتی ایالات متحده وارد می‌کند. ناشران دارای مجوز OCC به سیستم حساب اصلی فدرال رزرو دسترسی خواهند داشت، که به آنها امکان استفاده از سیستم مالی گسترده تر و مقادیر بیشتری از نقدینگی در معاملات را می دهد.

هنوز مدتی تا قانون شدن قانون Stablecoin TRUST باقی مانده است، اما اگر به شکل فعلی خود وفادار بماند، ایالات متحده به تعیین استاندارد طلایی در مقررات ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داد. بنابراین، بیایید با هم کار کنیم تا مطمئن شویم که این قانون به قانون تبدیل می شود.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

ریموند هسو یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Cabital، یک پلتفرم مدیریت ثروت ارزهای دیجیتال است. قبل از تأسیس Cabital در سال 2020، ریموند برای فین‌تک و موسسات بانکی سنتی از جمله سیتی بانک، استاندارد چارترد، ای‌بی و ایروالکس کار می‌کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس