وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا تسهیل کننده تحریم های روسیه است.

  • Bitriver AG و 10 شرکت تابعه آن اولین شرکت های استخراج ارز دیجیتال هستند که توسط خزانه داری ایالات متحده جریمه شدند.
  • بانک Transkapitalbank روسیه و بیش از 40 شرکت تجاری به رهبری کنستانتین مالوفیف، الیگارش روسی، به دلیل نقض تحریم ها متهم شدند.
  • ایالات متحده این اقدامات را برای توقف تأمین مالی «جنگ انتخابی وحشیانه پوتین» انجام داد.

در ایالات متحده روز چهارشنبه محدودیت‌های جدیدی را علیه سازمان‌ها و افراد متهم به تلاش برای دوری از تحریم‌های روسیه اعمال کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که شرکت Bitriver AG مستقر در سوییس را به دلیل فعالیت در بخش فناوری روسیه جریمه می کند. این تجارت در حال حاضر از سه دفتر در سراسر روسیه با وجود انتقال مالکیت قانونی دارایی های خود به سوئیس در سال گذشته فعالیت می کند.

به گفته وزارت خزانه داری، دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) این شرکت هلدینگ، Bitriver AG را بر اساس EO 14024 برای عملکرد یا فعالیت در بخش فناوری اقتصاد فدراسیون روسیه شناسایی کرد.

وزارت خزانه داری همچنین 10 زیرمجموعه Bitriver را نام برد و ادعا کرد که این شرکت های معدنی در کسب درآمد از منابع طبیعی روسیه کمک می کنند. خزانه داری ادعا می کند که هدف این شرکت های تابعه کاهش تأثیر تحریم های اقتصادی با بهره برداری از سرورهای عظیم فروش بیت کوین در سراسر جهان.

برایان نلسون، وزیر تروریسم و ​​اطلاعات مالی هشدار داد که:

خزانه داری می تواند و کسانی را که از تحریم های آمریکا علیه روسیه فرار می کنند، تلاش می کنند یا به طفره رفتن آنها کمک می کنند، هدف قرار دهد، زیرا آنها به حمایت از جنگ انتخابی وحشیانه پوتین کمک می کنند.

وزارت خزانه داری شرکت های صنعت استخراج ارز مجازی روسیه را هدف قرار داده است. این شرکت ها به روسیه در کسب درآمد از منابع طبیعی خود با راه اندازی مزارع سرور عظیمی که ظرفیت استخراج ارز مجازی را در مقیاس جهانی می فروشند، کمک می کنند.

روسیه دارای مزیت رقابتی در استخراج ارزهای دیجیتال است. شرکت های معدنی به تجهیزات کامپیوتری وارداتی و پرداخت ارز متکی هستند که آنها را مشمول تحریم می کند.

در اخبار مرتبط، بانک روسی Transkapitalbank، یک شبکه جهانی که توسط الیگارش روسی کنستانتین مالوفیف اداره می شود، به همراه بیش از 40 نفر و شرکت تجاری تحت رهبری وی، اوایل ماه آوریل توسط وزارت دادگستری به اتهام نقض تحریم ها متهم شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر