یکی از فشارها در بازار کریپتو، مقررات است. تنظیم‌کننده‌های بسیاری از کشورها در حمایت از کنترل و نظارت بر دارایی‌های کریپتو ثابت هستند. این تنظیم کننده ها همیشه قوانینی را برای مدیریت صنعت و حمایت از سرمایه سرمایه گذاران ایجاد می کنند.

کالیفرنیا و نیویورک در قوانین جهانی ارزهای دیجیتال پیشرو هستند. به عنوان مثال، شرکت‌های ارز دیجیتال در نیویورک در حال حاضر تحت قانونی فعالیت می‌کنند که آنها را ملزم به دریافت «BitLicense” قبل از ارائه خدمات دارایی مجازی. این قانون در ایالت عملیاتی شده است، اگرچه شهردار فعلی اریک آدامز از قانون حمایت نمی کند.

اما به غیر از این بازیکنان برتر، سایر ایالت‌ها مانند آریزونا و وایومینگ نیز قوانین ارزهای دیجیتال متنوعی را ارائه می‌کنند.

لایحه کالیفرنیا برای تجارت و تبادل ارزهای دیجیتال

لایحه دیگری مانند قانون BitLicense در کالیفرنیا پدیدار شد. “لایحه دارایی های مالی دیجیتال” صرافی ها و مشاغل در این صنعت را موظف می کند تا از تنظیم کننده های کالیفرنیا مجوز بگیرند.

این لایحه پیش از این با رای 71 بر صفر به تصویب مجلس رسیده بود. همچنین به سنا داد و اکنون منتظر است تا فرماندار گاوین نیوسام تا 30 سپتامبر آن را امضا کند. متأسفانه، اما در کمال تعجب، نیوسام این لایحه را وتو کرد.

این تصمیم رگولاتورها را شگفت زده کرده است، اما جامعه ارزهای دیجیتال از این موضوع هیجان زده است. نیوسام به مجلس ایالتی کالیفرنیا نامه نوشت و اعلام کرد که این لایحه را وتو خواهد کرد. به گفته وی، لایحه نظارت بر کریپتو برای دولت نامناسب است.

فرماندار معتقد است که صنعت کریپتو روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به این ترتیب، باید یک قانون شفاف برای حمایت از شهروندان دولت وجود داشته باشد. برای دستیابی به این هدف، نیوسام اشاره کرد که دولت او در مورد صنعت کریپتو تحقیق کرده است تا رویکردهای محافظتی برای سرمایه گذاران را کشف کند.

بنابراین امضای لایحه بدون اطلاع از تحقیقات ایشان اشتباه خواهد بود. وی همچنین خاطرنشان کرد که انتخابات میان دوره ای فدرال در راه است و باید ابتدا تکمیل شود.

به گزارش نیوزوم، این لایحه ده ها میلیون دلار از صندوق عمومی دولت جذب خواهد کرد. این مبلغ در تجزیه و تحلیل هزینه-فایده صورتحساب مورد نیاز خواهد بود و در طول فرآیند بودجه ریزی دولت به حساب می آید.

بنابراین، او پیشنهاد می‌کند که تنظیم‌کننده‌ها فعلاً منتظر بمانند و رویکردی انعطاف‌پذیر برای ایجاد تعادل بین نوآوری و حفاظت ایجاد کنند.

جامعه دارایی دیجیتال خوشحال می شود

هر مقرراتی در صنعت کریپتو به یک شکل بر عملیات ها تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که جامعه اقدامات نیوسام برای حفظ این لایحه را تحسین می کند.

انتظار می رود بازار کریپتو شمع های سبز را فوت کند | منبع: ارزش کل بازار کریپتو در TradingView.com

انجمن بلاک چین جیک چروینسکی شجاعت و قدرت فرماندار در ایستادن در برابر مجلس ایالتی را تحسین کرد. همچنین، مایلز جنینگز از a16z نیوسام را به خاطر حمایتش از Web3 در کالیفرنیا تحسین کرد.

Featured image from Pixabay, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر