کارشناسان می گویند چهار عنصر برای ریشه دواندن و رونق یک دنیای فراجهانی ضروری است: واقع گرایی فراگیر، دسترسی و هویت، قابلیت همکاری و مقیاس پذیری. دستیابی به آنها بدون تغییر قوانین فیزیک به فناوری پیچیده و مبادلات مالی نیاز دارد. نگاهی سریع به چند متاورژن در حال ظهور بیندازید و تشخیص اینکه سازندگان آنها چه چیزی را در اولویت قرار داده اند و چه چیزی را باید قربانی می کردند آسان خواهد بود.

چنین مبادلاتی در pax.world عملاً نامرئی هستند. خالق آن، فرانک فیتزجرالد، سال‌ها روی مسائل از هر زاویه کار کرده و pax.world را برای هر چهار پارامتر بهینه کرده است. و او مشتاق است تا به دنیا نشان دهد که سر پنج ساله اش و امتناع سرسختانه از پذیرفتن غیرممکن بودن چه چیزی باعث شده است.

Pax.world، که در تابستان 2022 راه اندازی می شود، به قدری تکامل یافته است که برخی از بهترین و تخیلی ترین ذهن های روی زمین برای پیش نمایش مخفیانه هجوم آورده اند.

یکی از آن ذهن های بزرگ توماس سوچیک، معمار و شهرساز مشهور جهان است.

Sevcik، مدیر عامل Arthesia، معمولاً در پروژه‌های بزرگ با مشاغل و دولت‌ها در سراسر جهان کار می‌کند. او با اشتیاق به متاورلد، خلقت و معماری، می خواست درباره pax.world صحبت کند. در اینجا خلاصه ای از نظرات او است.

وقتی از سوچیک در مورد شغل او در نوآوری پرسیده شد، گفت: من نسخه‌های اولیه متاوره را ایجاد کردم – در جعبه ماسه‌ای کاملا واقعی و روی کاغذ و نقشه‌های خودم از سرزمین و شهرهای خیالی را انجام دادم. از آنجا به بعد آسان بود»

فروتنی او دستاوردهای حرفه ای قابل توجهی را رد می کند.

من به اندازه کافی خوش شانس هستم که یک کارآفرین و همچنین درگیر در بسیاری از پروژه های بین المللی برجسته هستم. برخی از آنها بسیار بزرگ هستند، مانند ایجاد کل مناطق شهری در بسیاری از نقاط جهان، در حالی که برخی دیگر مانند جهان ها و تجربیات برندسازی هیجان انگیز هستند. برخی از آن‌ها منحصربه‌فرد هستند، شهرهای خصوصی و سرمایه‌گذاری‌های متضاد به ذهن می‌رسد.»

مکالمه به کریپتو، متاورس و مشارکت Sevcik در انقلاب مالی کشیده شد.

«در روزهای اول، من به نوعی از حاشیه تماشا می‌کردم. من مشتاق پرسش‌های پیرامون حاکمیت، مناطق ویژه و ایده‌های حکومت‌داری جایگزین هستم، بنابراین از این زاویه به آن نگاه کردم.

من شخصاً خیلی زود وارد کریپتو شدم و خوشحالم که این کار را انجام دادم.»

در متاورس. سوچیک خاطرنشان کرد، «این یک پیشرفت منطقی است، درست است؟ انسان ها به طور طبیعی موجودات کنجکاویی هستند که دائماً افق های خود را گسترش می دهند و سپس بیشتر می خواهند.»

یک متاورس غیر واقعی یا غیرانسانی نیست. در واقع، عمیقاً انسانی و کاملاً واقعی است و دنیاها و تجربیات را در سطح جدیدی خلق می کند. آرمان‌شهر و در عین حال عمل‌گرا».

دیدگاه سوچیک نگرش منحصر به فرد و انسان گرایانه به فراجهان است. او استدلال می کند که متاوره فرصتی است برای تجلیل از تجربه انسانی، از طریق pax.world، به روش هایی که در دنیای واقعی امکان پذیر نیست.

او گفت که Pax.world نه تنها برای استفاده آماده است، بلکه آماده است تا در دنیای فیزیکی نوآوری کند. همانطور که Secvik می گوید، یادگیری در متاورژن دارای پتانسیل فوق العاده ای برای بهبود بسیاری از چالش های اجتماعی است که مردم در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

سوچیک ادعا می کند که متاورز سوالات قانع کننده ای از دنیای “واقعی” ما می پرسد.

به عنوان مثال، روایت حول برنامه ریزی فضایی، ایده «کیفیت و منحصر به فرد بودن»، بلافاصله هنگام کار در متاوره بررسی می شود.

او متقاعد شده است که pax.world چیزی کمتر از طلوع عصر جدیدی از اکتشافات برای بشریت نیست.

این خیلی بیشتر از این است که بخواهیم زمین بسازیم. این در واقع به معنای تغییر موقعیت شهرها، شرکت ها و سازمان ها است.

من در حال حاضر روی پروژه‌های دنیای واقعی کار می‌کنم که صریحاً با بردارها، ابعاد، پسوندها و یا با متاورس مرتبط یا تقویت شده‌اند.»

Sevcik مطمئن است که پروژه pax.world آماده است و دقیقاً وسیله نقلیه مناسبی برای انتقال ایده های مترقی او است.

Pax.world، با سبکی واقع گرایانه بر اساس واقعیت، سیستم مورد نیاز پایین (با یک کروم بوک 300 دلاری قابل دسترسی است)، اکوسیستم پیچیده با امکانات بی نظیر و دنیای در حال رشد جامعه محور، زمینه های پیشرفت را برآورده می کند.

تیم سازندگان Pax.world از حضور توماس سوچیک و تیمش بسیار هیجان زده هستند و به زودی ذهن های بزرگ و سازندگان ماهری را که قرار است به خانواده pax.world بپیوندند، معرفی خواهند کرد. تابستان امسال به دنبال pax.world باشید. از دست دادن آن کار سختی نخواهد بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر