ایده عالی آب! استخراج بیت کوین این استخر شنا را گرم می کند

یک ماینر بیت کوین تمام استخر خود را گرم می کند تا بچه هایش بتوانند شنا کنند – همه اینها در حالی که شبکه بیت کوین را ایمن می کند و پول در می آورد.

یک بیت‌کوینر یک نوآوری دیگر در استخراج را «تجمیع» کرده است. گرمای اتلاف تولید شده توسط استخراج بیت کوین (بیت کوین) برای گرم کردن استخر خود استفاده می شود.

جاناتان یوان، علاقه‌مند به بیت کوین، بچه‌هایی داشت که «شنا را دوست دارند، اما سال قبل [he started using waste heat]، آنها به سختی این کار را انجام دادند زیرا همیشه برای آنها خیلی سرد بود.” خوشبختانه او به استخراج بیت کوین علاقه مند بود و فهمید که استخراج بیت کوین گرمای زیادی از خود ساطع می کند.

یوان به کوین تلگراف گفت که یک مبدل حرارتی خریداری کرده و تعدادی ASIC را راه اندازی کرده است.مدارهای مجتمع مخصوص کاربرد)و متعاقباً توانست “استخر را در تمام تابستان بالای 90 درجه فارنهایت نگه دارد.”

در روند با غوطه وری کار می کند که به طور همزمان ASIC ها را خنک می کند در حالی که «بازیابی آن گرمای تلف شده و قرار دادن آن در کاربردهای عملی مانند گرم کردن فضاهای زندگی/کار، استخرها یا هر چیزی که می تواند از گرمای 60 درجه سانتیگراد/140 درجه فارنهایت بهره مند شود».

ASIC های غوطه ور در زیر استخر شنا. منبع: Bitcointv

با این حال، «زمانی که ممنوعیت چین اتفاق افتادو تنظیم سختی کاهش یافت، یوان تصمیم دشواری گرفت. آیا بیت کوین کمتری استخراج می کنم یا استخر را به وان حمام تبدیل می کنم؟

چه زمانی [the] سختی مثل یک سنگ کاهش یافت، من در واقع تمام ASIC ها را به حداکثر رساندم، که دمای استخر را به بالای 110 درجه فارنهایت رساند، بنابراین بچه ها مجبور شدند حدود یک یا دو ماه شنا نکنند. لول بله، مجبور شدم بگویم “ببخشید بچه ها، استخر خیلی گرم است، امروز نمی توانید شنا کنید”

تنظیم دشواری از آن زمان است به اوج های جدید رسید، و بچه هایش دوباره می توانند شنا کنند. به علاوه، یوان از استخراج “پول” درآمده است و جالب اینکه: “بهترین بخش این است که استخر به عنوان یک بافر حرارتی عالی عمل می کند.”

در واقع، استفاده از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین برای گرم کردن استخر شنا مؤثرتر از روش‌های سنتی است: «نوسان‌های دما را در یک دوره ۲۴ ساعته تنها به ۱ تا ۲ فارنهایت کاهش می‌دهد، علی‌رغم اینکه دمای محیط در برخی روزها بیش از ۴۰ درجه فارنهایت است».

استخر یوان. آب گرم حاصل از استخراج بیت کوین از طریق شلنگ زرد می آید. منبع:Bitcointv

یوان مستقر در مینه سوتا، میانه غربی ایالات متحده، استخر را حتی در دماهای سرد “نان تست” نگه داشته است:

مربوط: بخاری گازی خراب شد؟ من فقط کاروانم را با یک ماینر بیت کوین گرم می کنم

یوان به هر کسی که استخر دارد توصیه می کند همین کار را انجام دهد، زیرا این “سناریوی مورد استفاده عالی” برای گرمای اتلاف است. اکنون که راه‌اندازی ماینینگ خانه او به طور کامل انجام شده است، یوان اکنون در حال ساخت یک مخزن مخصوص استخر است که می‌تواند آب استخر را مستقیماً از طریق مبدل حرارتی عبور دهد.

اکنون ASIC ها خانه یوان را گرم می کنند و او یک پروژه اشتیاق را به یک حرفه تبدیل کرده است. شرکت استخراج بیت‌کوین او، کوین‌هیت (CoinHeated) «به تبدیل گرمای اتلاف استخراج‌کننده بیت‌کوین به گرمای مولد اختصاص دارد».

اکنون طرح این است که پروژه‌های گرمایش استخر را به خانه‌های دیگر بیاوریم، و او در حال گفتگو با «تولیدکنندگان مبدل‌های حرارتی هستند که می‌توانند چیزی بسازند که با آب استخر تصفیه‌شده شیمیایی خورده نشود».

در این میان، بچه‌ها می‌توانند از استخر شنای خانه‌اش لذت ببرند، که به لطف Proof of Work گرم می‌شود.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس