ایرلند کمک های مالی ارزهای دیجیتال را به دلیل ترس از دخالت خارجی ممنوع می کند

مجموعه ای از قوانین جدید یکپارچگی سیاسی و انتخاباتی که در ایرلند پیشنهاد شده است، شاهد ممنوعیت کمک های مالی به احزاب سیاسی در این کشور به صورت ارز دیجیتال خواهد بود.

کمک‌های مالی به احزاب سیاسی با استفاده از ارزهای ارز دیجیتال شده در ایرلند بر اساس قوانین جدید یکپارچگی سیاسی که به دلیل نگرانی‌ها درباره دخالت خارجی در سیاست پیش‌نویس شده است، ممنوع خواهد شد.

اصلاحات پیشنهادی وزیر دراغ اوبراین همچنین قوانین مربوط به کمک های مالی خارجی، اطلاعات نادرست و سایر الزامات شفافیت برای احزاب سیاسی را پوشش می دهد. ترس از دخالت روسیه در انتخابات ایرلند

صحبت کردن با مستقل در 18 آوریل، اوبراین گفت که قوانین بیشتر از سیستم دموکراتیک ایرلند “با توجه به تهدید فزاینده جنگ سایبری که کشورهای آزاد را هدف قرار می دهد” محافظت خواهد کرد و یک کمیسیون انتخاباتی تازه تاسیس بر رعایت قوانین نظارت خواهد کرد.

مشخص نیست که در حال حاضر چند درصد یا مقدار پولی از کمک‌های مالی به احزاب سیاسی یا افراد با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت می‌شود. Cointelegraph برای اظهار نظر با وزیر O’Brien و کمیسیون استانداردهای اداری تماس گرفت اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.

اوبراین کارزار خود را برای اصلاح قوانین در ژانویه 2022 آغاز کرد و یک کارگروه متشکل از دانشمندان علوم سیاسی و کارشناسان حقوقی را برای بررسی قوانین جدید انتخابات به دلیل نگرانی از تشدید جنگ روسیه و اوکراین تشکیل داد.

این کارگروه در مورد مجموعه‌ای از اقدامات توصیه کرد که «سنگ قانونی و دیجیتالی» را در برابر مداخله انتخاباتی در کشور ایجاد کند، از جمله احزاب که گزارش‌های حسابداری ساده و اعلامیه‌هایی در مورد پایبندی به قوانین جدید تأمین مالی سیاسی ارائه می‌دهند.

ممنوعیت کمک های مالی سیاسی ارزهای دیجیتال بی سابقه نیست کالیفرنیا این عمل را ممنوع کرد در سال 2018 با استناد به مسائل شفافیت و اینکه ردیابی ارزهای دیجیتال «سخت است». سه ایالت دیگر ایالات متحده، اورگان، میشیگان و کارولینای شمالی نیز قوانینی علیه استفاده از ارزهای دیجیتال در تامین مالی کمپین‌ها دارند. چند ایالتی.

مربوط: PAC متمرکز بر ارز دیجیتال از ژانویه از 9 میلیون دلار برای حمایت از نامزدهای دموکرات استفاده کرده است

بانک مرکزی ایرلند در گذشته رویکرد غیردوستانه ای نسبت به ارز های دیجیتال اتخاذ کرده است، در حالی که اخیراً در ماه فوریه بانک اعلام کرد که چنین بوده است بعید است که صندوق های سرمایه گذاری را تایید کند با قرار گرفتن در معرض کریپتو برای سرمایه گذاران خرد، زیرا آنها فاقد “درجه بالایی از تخصص” هستند.

بانک مرکزی ایرلند نیز به مصرف کنندگان هشدار داد ماه بعد در مورد دارایی‌های کریپتو، به آن‌ها توصیه کرد که مراقب «خطرات تبلیغات گمراه‌کننده، به‌ویژه در رسانه‌های اجتماعی، جایی که اینفلوئنسرها برای تبلیغ دارایی‌های کریپتو پول می‌گیرند».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس