ایلان ماسک آواتار توییتر را با انبوهی از میمون‌های بی حوصله عوض کرد، قیمت کف BAYC 10 ETH افزایش یافت

این توسعه سر و صدایی در جامعه NFT ایجاد کرده است، به طوری که برخی می گویند ایلان ماسک کلاژی از میمون های کسل کننده را روی آواتار خود ساخته تا صاحبان NFT را ترول کند.

ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر و بنیانگذار تسلا، تازه از پیشنهاد خرید توییتر، امروز صبح وقتی عکس نمایه خود را به یک عکس کلاژ با چندین توکن غیرقابل تعویض Bored Apes (NFT) تغییر داد، سر و صدای زیادی در رسانه های اجتماعی به راه انداخت.

آواتار توییتر ماسک از چهارشنبه تصویری را نشان می دهد که مجموعه ای از میمون های خسته با میمون را نشان می دهد. 5809 در وسط انباشته شده است. NFT ها همه از هنرمندان مختلف هستند که هر کدام دارای طراحی و شماره سریال منحصر به فردی هستند.

میمون های بی حوصله منبع Sothebys.

Bored Apes در میان کلکسیونرهای NFT بسیار مورد علاقه هستند. به قدری محبوب بود که، زمانی که Yuga Labs، شرکتی که در پشت میمون Bored NFT، پروژه اخیر NFT را راه اندازی کرد، هزینه گاز در اتریوم (ETH) به هزاران دلار افزایش یافت.

این اعلامیه سر و صدایی در جامعه NFT ایجاد کرد و برخی می گویند که ایلان ماسک کلاژی از “میمون های بی حوصله اسکرین شات گرفته شده تصویر پروفایل خود را برای ترول صاحبان NFT ساخته است.” برخی دیگر بر این باورند که ماسک در حال تلاش برای نشان دادن قصد خود برای ورود به فضای NFT است.

مایکل بوهانا، متخصص هنر معاصر و یکی از مدیران هنر دیجیتال در ساتبیز، به همین ترتیب به سرعت واکنش نشان داد و تصویری از نمایه ماسک را در توییتر به اشتراک گذاشت. بوهانا در توییتی از مدیر عامل تسلا خواست تا آواتاری را که برای فروش ساتبی طراحی کرده بود حذف کند و به این نکته اشاره کرد که آقای ماسک NFT ها را به دست نیاورده است.

ایلان ماسک از آن زمان برای 90.7 میلیون دنبال کننده خود توییت کرد: “نمی دانم…

در هر صورت، دارندگان Apecoin (APE) به وجد آمدند و ارزش توکن‌های آنها 20 درصد افزایش یافت. داده های Cointelegraph Markets Pro. از زمانی که مدیر عامل تسلا عکس پروفایل توییتر خود را به روز کرد، بیش از 10 میمون خسته شده اند فروخته شد در زمان مقاله، و قیمت کف از آن زمان 10 ETH افزایش یافته است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس