الون_ماسک_

  • ایلان ماسک خاطره ای را که با چارلی مانگر در سال 2009 داشت به یاد آورد.
  • این خاطره پاسخی به انتقادات ارز دیجیتال مانگر بود.
  • مانگر کریپتو را به یک “بیماری مقاربتی” تشبیه کرد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا زمانی که چارلی مانگر توضیح می‌داد که چگونه شرکت خودروهای برقی‌اش از زیر آب می‌رود، به پایین‌ترین خط حافظه سفر کرد. این حادثه در سال 2009 زمانی اتفاق افتاد که ماسک در حال صرف ناهار با مانگر بود و دومی به کل میز گفت: «همه راه‌هایی که تسلا شکست می‌خورد».

در واقع، یادآوری ماسک در واقع پاسخی بود به یک توییت نقل قول در مورد انتقاد نایب رئیس برکشایر هاتاوی از ارز های دیجیتال. چهارشنبه گذشته، مانگر بار دیگر مواضع خصمانه خود را در این مورد اعلام کرد ارز دیجیتال، در جریان نشست سالانه روزنامه دیلی.

Munger به شدت مورد توجه قرار گرفت بیت کوین و آلت کوین‌ها به عنوان «زیر تحقیر» و اینکه این «مدرنیته ظاهری» عمدتاً برای «اخاذی، آدم‌ربایی و فرار مالیاتی» استفاده می‌شود.

علاوه بر این، مانگر تحسین خود را از چین برای ممنوعیت فوری ارز های دیجیتال ابراز کرد. او حتی اذعان کرد که «ما (ایالات متحده) اشتباه کردیم که اجازه دادیم» و تا آنجا پیش رفت که ارز دیجیتال را به یک «بیماری مقاربتی» تشبیه کرد.

علاوه بر این، توییت ماسک در زمان نگارش بیش از 82.7 هزار لایک و بیش از 8.2 هزار بازتوییت جمع آوری کرده است. در نتیجه، کریپتو توییتر حمایت خود را از مدیرعامل تسلا نشان داد. یکی از آنها مارک آندرسن، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz بود که در توییتی نوشت:

در همین حال، درگیری ماسک و مانگر به دسامبر سال گذشته بازمی‌گردد، زمانی که معاون 97 ساله رئیس‌جمهور در مصاحبه‌ای درباره ماسک اظهارنظر کرد. او مدیر عامل تسلا را بسیار توانا توصیف کرد اما به خودش بیش از حد اعتماد داشت.

مانگر در ادامه می‌گوید:

هرگز مردی را که خود را دست کم می گیرد، دست کم نگیرید. خب بدیهی است که برخی از موفقیت‌های فوق‌العاده از جانب افرادی به دست می‌آید که به دلیل اعتماد به نفس بیش از حد، کارهای بسیار افراطی را امتحان می‌کنند. و زمانی که آنها موفق شدند، ایلان ماسک را خواهید دید.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر