الون ماسک

    • ایلان ماسک اخیرا اعلام کرده است که توانایی خرید توییتر را دارد.
    • او پیشنهاد خرید سهام را با قیمت 54.20 دلار برای هر سهم داد.
    • واکنش مردم به مالکیت ماسک در توییتر نسبتاً متفاوت است.

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس اخیراً اعلام کرده است که توانایی خرید توییتر را دارد. به گفته وی، او 300 میلیارد دلار ارزش دارد. ماسک گفت که برنامه بزرگ او برای این شرکت تغییر تجربه کاربری در این پلتفرم است.

ماسک در سخنرانی TED که در کنفرانس TED در ونکوور در روز پنجشنبه برگزار شد به کریس اندرسون گفت که به طور جدی در حال بررسی تغییر روشی است که این پلتفرم با محتوای بحث برانگیز مدیریت می کند.

او قصد دارد این کار را با عدم تبلیغ برخی توییت‌ها و همچنین اضافه کردن قابلیت ویرایش توییت‌ها و تاریخچه ویرایش انجام دهد. تحت رهبری او، توییتر همچنین آزادی بیان را تشویق خواهد کرد، در حالی که همچنان به قوانین کشورهای مختلف احترام می گذارد.

ماسک اظهار داشت که “اولویت اصلی من حذف ربات های اسپم و کلاهبرداری و ارتش ربات هایی است که در توییتر هستند.” او به این موضوع افزود که «آنها محصول را بسیار بدتر می کنند. اگر من به ازای هر کلاهبرداری ارز دیجیتال که می دیدم یک دوج کوین داشتم، ۱۰۰ میلیارد داج کوین داشتیم.

طبق پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ماسک پیشنهاد خرید سهام توییتر را داده است. این شامل 9 درصدی است که او از قبل دارد.

او پیشنهاد خرید سهام را با قیمت 54.20 دلار برای هر سهم داد. در زمان انتشار، ارزش سهام حدود 45.08 دلار بود. سهام در ماه گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

واکنش مردم به مالکیت ماسک در توییتر نسبتاً متفاوت است. بسیاری این حرکت ماسک را به عنوان یک حرکت تجاری عالی تحسین کردند. به نظر می رسد دیگران کمتر موافق هستند و معتقدند که او ممکن است با توجه به رفتار ناپخته و بحث برانگیز خود در این پلت فرم مناسب شرکت نباشد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر