اینتل در حال راه‌اندازی تراشه دیگری برای استخراج ارز دیجیتال است

    • اینتل یک تراشه جدید استخراج بیت کوین به نام Blockscale را راه اندازی کرده است که برای هش کردن بلاک چین با انرژی کارآمد طراحی شده است.
    • Blockscale دارای نرخ هش 580 گیگاش در ثانیه است که بین 4.8 تا 22.7 وات برق مصرف می کند.
    • Argo Blockchain، Block، Hive Blockchain Technologies و GRIID Infrastructure جزو اولین شرکت هایی خواهند بود که سیستم های جدید مبتنی بر ASIC اینتل را توسعه می دهند.

اینتل یک تراشه جدید استخراج بیت کوین به نام Blockscale را راه اندازی کرده است که برای هش کردن بلاک چین با انرژی کارآمد طراحی شده است. این تراشه روز دوشنبه رونمایی شد و با بلاک چین های اثبات کار که از رمزگذاری SHA-256 استفاده می کنند، کار می کند.

Blockscale دارای نرخ هش 580 گیگاش در ثانیه است که بین 4.8 تا 22.7 وات انرژی مصرف می کند و بازده انرژی تا 26 ژول در هر تراهش (J/TH) دارد. هر تراشه در یک واحد ادغام می شود، که سپس خروجی را با حداکثر 256 مدار مجتمع در هر زنجیره افزایش می دهد.

برای مقایسه، بیت مین دستگاه ماینینگ Antminer S19 Pro دارای نرخ هش در حدود 110 TH/S است، از توان 3250 وات استفاده می کند و دارای بازده انرژی 30J/TH است.

تراشه های Blockscale دارای نرخ هش کل 148.5 TH/S خواهند بود و حدود 1228 تا 5811 وات برق مصرف می کنند.

اینتل قصد دارد حمل و نقل Blockscale را در سه ماهه سوم سال 2022 آغاز کند. Argo Blockchain، Block، Hive Blockchain Technologies و GRIID Infrastructure جزو اولین شرکت هایی خواهند بود که سیستم های جدید مبتنی بر ASIC اینتل را توسعه می دهند.

خوزه ریوس، مدیر کل بلاک چین و راه حل های کسب و کار بیان کرد

ما مفتخریم که با شرکت‌هایی که در حال ایجاد اکوسیستم ارزهای دیجیتال پایدارتر در سطح جهانی هستند، همکاری می‌کنیم و راه‌حل ارائه می‌کنیم.

با توجه به تأثیر Blockscale بر استخراج بیت کوین به طور خاص، Rios اظهار داشت که “ASIC Blockscale اینتل نقش مهمی در کمک به شرکت های استخراج بیت کوین در دستیابی به اهداف پایداری و مقیاس بندی نرخ هش در سال های آینده ایفا خواهد کرد.”

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر