کاردانو (ADA) یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار باقی مانده است، اما کاهش دارایی دیجیتال نسبت به بالاترین حد خود در سال 2021، احساسات نزولی زیادی را به دنبال داشته است. به نظر نمی رسد که این احساسات حتی از طریق بازیابی های متعددی که توسط دارایی دیجیتال ثبت شده است، تغییر کند. حتی در حال حاضر، سرمایه گذاران به دارایی دیجیتال نگاه مثبتی ندارند زیرا آنها انتظار رشد قابل توجهی از دارایی دیجیتال ندارند.

سرمایه گذاران می گویند 0.6 دلار برای ADA در ماه سپتامبر

ویژگی “Price Estimates” که توسط Coinmarketcap معرفی شده است به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بتوانند پیش بینی های قیمت خود را برای یک ارز دیجیتال وارد کنند و سپس ابزار میانگین این پیش بینی ها را محاسبه می کند. ADA یکی از ارزهای ارز دیجیتال شده است که دارد وقتی نوبت به این ویژگی می‌رسد، بسیار مورد توجه قرار گرفته استتنها در ماه سپتامبر بیش از 14000 برآورد را به خود جلب کرده است. اما حتی چنین سودی تأثیر مثبتی بر حرکت مورد انتظار دارایی در ماه نداشته است.

میانگین برآوردهای ارائه شده نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت دارایی دیجیتال تا پایان ماه سپتامبر به 0.61 دلار برسد. همین احساس در تخمین‌های شش ماه آینده نیز وجود دارد که با گذشت زمان بدتر می‌شود.

Cardano set at $0.5 | Source: ADAUSD on TradingView.com

برای بلندمدت، سرمایه‌گذاران انتظار دارند که قیمت دارایی دیجیتال از جایی که در حال حاضر است، با میانگین تخمین 0.49 دلار تا پایان سال 2022 کاهش بیشتری پیدا کند. مدت کوتاه تر

کاردانو ممکن است جهت را تغییر دهد

اکنون، تخمین های قیمت Coinmarketcap ممکن است احساسات نزولی را نشان دهد، اما این دقیقاً به این معنی نیست که بازار چگونه پیش خواهد رفت. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که ارتقاهای مهم معمولاً تأثیرات مثبتی بر قیمت ارزهای دیجیتال دارند و با فاصله کمتر از یک هفته به هارد فورک Vasil، امکان تغییر جزر و مد برای دارایی دیجیتال وجود دارد.

یک مثال خوب آن چیزی است که در حال حاضر با قیمت اتریوم در آستانه ادغام اتفاق می افتد. با توجه به شمارش معکوس، حرکت به سمت مکانیسم اثبات سهام کمتر از 3 روز دیگر باقی مانده است و قیمت اتریوم یک بار دیگر به 1700 دلار رسیده است.

اگر این مورد در مورد ADA باشد، دارایی دیجیتال ممکن است شاهد حرکت مثبت تری در آینده باشد. به خصوص هنگامی که ادغام اتریوم تکمیل شد و سرمایه گذاران تمرکز خود را به ارتقای بزرگ بعدی، که هارد فورک Vasil است، معطوف کردند. با این حال، با توجه به اینکه تمایل دارد تحت الشعاع ادغام اتریوم قرار گیرد، هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم این ارتقا چقدر ممکن است بر قیمت ADA تأثیر بگذارد.

Featured image from Zipmex, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر