Aussie_Crypto_Influencers_Hit_With_Tough_New_Legal Restrictions

  • هشدارهای کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا می تواند تأثیر قابل توجهی بر صنعت ارزهای دیجیتال استرالیا داشته باشد.
  • آخرین برگه اطلاعات کمیسیون تله‌های بالقوه‌ای را که تأثیرگذاران و شرکت‌ها می‌توانند در هنگام تبلیغ محصولات مالی در آن بیفتند، تشریح می‌کند.
  • در مورد قوانین جدید ارزهای دیجیتال در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی باعث ارتقاء در مقابل اطلاع رسانی محصولات مالی می شود، سردرگمی وجود داشت.

هشدارهای اخیر از کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) با توجه به رفتار مناسب برای اینفلوئنسرهای مالی می تواند تأثیر قابل توجهی بر استرالیایی ها داشته باشد ارز دیجیتال صنعت.

آخرین برگه اطلاعات کمیسیون تله‌های بالقوه‌ای را که تأثیرگذاران و شرکت‌ها می‌توانند در هنگام تبلیغ محصولات مالی در آن بیفتند، تشریح می‌کند. عواقب عدم اطاعت از هشدارهای ASIC می تواند منجر به جریمه میلیون ها دلاری شرکت ها و محکومیت افراد تا پنج سال به زندان شود.

دستورالعمل های ارائه شده در برگه اطلاعات به طور خاص به تأثیرگذاران ارزهای دیجیتال اشاره نمی کند. با این حال، دستورالعمل ها برای آنها اعمال می شود زیرا خدمات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به عنوان محصولات مالی دیده می شود.

در مورد قوانین جدید ارزهای دیجیتال در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی باعث ارتقاء در مقابل اطلاع رسانی محصولات مالی می شود، سردرگمی وجود دارد. یکی از وبلاگ نویسان ارزهای دیجیتال، دیو گو از Strong Money، در 29 مارس نوشت که تقریباً هر محتوایی که به ارز دیجیتال مربوط می شود می تواند بر روی سرمایه گذاری یا استفاده از یک محصول مالی تأثیر بگذارد.

اظهارات Gow تبعیت از تمایز تا حدی مبهم ایجاد شده توسط ASIC بین حقایق عینی در مورد یک محصول مالی و روشی است که تأثیرگذاران ممکن است آنها را ارائه دهند.

این برگه می‌گوید: «اگر اطلاعات واقعی را به‌گونه‌ای ارائه کنید که توصیه‌ای را بیان کند که شخصی باید (یا نباید) در آن محصول یا دسته‌ای از محصولات سرمایه‌گذاری کند، می‌توانید با ارائه مشاوره محصولات مالی بدون مجوز، قانون را زیر پا بگذارید.»

سناتور لیبرال استرالیا، اندرو براگ، نیز نظرات خود را در مورد ناهماهنگی بین دستورالعمل های جدید ASIC و نحوه تنظیم ارزهای دیجیتال در کشورش به اشتراک گذاشته است. او معتقد است که صنعت ارزهای دیجیتال باید از محدودیت های جدید مستثنی شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر