هند

    • میرزاد مهدوم یک یوتیوبر محبوب است که کانال CryptoTribe را اداره می کند.
    • او به مخاطبان خود توصیه می کند قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به خوبی یاد بگیرند.
    • میرزاد معتقد است فضای ارزهای دیجیتال فعلی در هند در حال رونق است.

کلمه اینفلوئنسر زنان جوان شیک پوشی را به یاد می آورد که مهارت های آرایش خود را به رخ می کشند. اما امروزه، فضای اینفلوئنسرها به سبک زندگی یا زیبایی محدود نمی شود، بلکه به جنبه های مختلف گسترش یافته است. یکی از این حوزه های کاوش، فضای ارز دیجیتال است.

میرزاد مهدوم، وبلاگ‌نویس محبوب ارز دیجیتال هندی در مصاحبه با CoinQuora می‌گوید: «ما به پروژه‌های بین‌المللی و هندی کمک می‌کنیم تا با جامعه هندی ارتباط برقرار کنند.

میرزاد در حال جوشیدن از انرژی است، از مکانی به مکان دیگر می پرد و همه چیز را برای مخاطبانش با یک دوربین کوچک دستی ثبت می کند. و او در مورد عرصه کریپتو حرف های زیادی برای گفتن دارد.

«شفافیت در این زمینه بسیار کمتر است. بنابراین هدف ما این است که دسترسی عمومی به اطلاعات ارز دیجیتال را به ساده‌ترین روش فراهم کنیم.» به همین دلیل است که میرزاد چندین برنامه آموزشی در زمینه درک جنبه های اساسی و فنی ارزهای دیجیتال اجرا می کند.

ستاره نوظهور یوتیوب همچنین وقتی از فضای کریپتو هند صحبت می کند، مطمئن است. ما بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال با بیشترین سرمایه گذاران هستیم. اما میرزاد می‌داند که افراد زیادی وجود دارند که به ارزهای دیجیتال به عنوان یک طرح پولدار شدن سریع فکر می‌کنند. او می گوید: «بیایید ابتدا یاد بگیریم، سپس می توانید کسب درآمد کنید، این یکی از شعارهای اصلی ما است.

وقتی از میرزاد در مورد مالیات 30 درصدی اعمال شده بر درآمدهای ارز دیجیتال شده در هند سوال شد، پاسخ مثبت داد. اینفلوئنسر جوان به فضای فعلی ارزهای دیجیتال در هند به‌عنوان تشویق‌کننده و نه محدودکننده نگاه می‌کند.

“من احساس می کنم این مقررات به افرادی که در مورد ارز دیجیتال شک دارند کمک می کند تا با دید جدیدی به آن نگاه کنند. آنها مطمئناً فکر می کنند: ببینید، دولت آن را تماشا می کند. بنابراین بله، من احساس می‌کنم که اینها مثبت هستند و از تغییرات استقبال می‌کنم.»

میرزاد می گوید که راز موفقیت در حرفه اینفلوئنسر، تمایل او به یادگیری است. البته در ابتدا، چون واقعاً به اطلاعات مجهز نبودم، پول از دست دادم. اما بعد بازار را یاد گرفتم.»

بنابراین اکنون می گویم: بدون درک بازار سرمایه گذاری نکنید. از تأثیرگذاران یاد بگیرید؛ به مردم در این فضا گوش دهید.»

میرزاد در بیانیه پایانی به CoinQuora با روشن کردن مجدد دوربینش می گوید: «اینجا سرزمین فرصت هاست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر