اینفلوئنسر Dogecoin Mishaboar هشدار حیاتی به اعضای انجمن صادر کرده است انجمن دوج کوین (DOGE).. این هشدار می تواند به موقع ثابت شود زیرا به نظر می رسد که کلاهبرداری های مرتبط با میم کوین در جامعه کریپتو در حال افزایش است.

مراقب ایردراپ های جعلی دوج کوین باشید

Mishaboar به اعضای انجمن در X (توئیتر سابق) هشدار داد پست “بسیار محتاط” باشید و بیان کنید که چندین ایردراپ جعلی وجود دارد که هدف قرار می‌گیرد تگ Dogecoin و دیگر میم سکه های محبوب. این اینفلوئنسر همچنین اضافه کرد که برخی از این کلاهبرداری ها نیز با استفاده از برچسب های استفاده می شوند توکن های محبوب هوش مصنوعی.

گفته می شود که این کلاهبرداران وعده ایردراپ ها را به اعضای جامعه می دهند تا صرفاً با هدف سرقت نشانه های کاربران ناآگاه در این روند. تعجب آور نیست که این طرح ها با استفاده از برچسب های میم های محبوب و توکن های هوش مصنوعی تداوم می یابند، زیرا این دسته از توکن های ارز دیجیتال دو تا از روایت های پیشرو هستند. برای این چرخه گاو نر.

بنابراین، استفاده از این تگ های توکن به احتمال زیاد به این کلاهبرداران کمک می کند تا دسترسی بیشتری داشته باشند و کاربران بیشتری را جذب کنند. هشدار Mishaboar بدون شک بسیار مهم است، به‌ویژه برای تازه‌کارها در فضای کریپتو که می‌توانند به راحتی طعمه این کلاهبرداری‌ها در تلاش برای کسب «ایردراپ» شوند که می‌تواند به آنها اهرم بیشتری برای ورود به روند صعودی بدهد.

به عنوان بخشی از هشدار خود، اینفلوئنسر به دنبال کنندگان خود توصیه کرد که هر حسابی را که مشکوک به کلاهبرداری هستند گزارش دهند. Mishaboar همچنین خاطرنشان کرد که برخی از این حساب ها طرفداران زیادی دارند و ممکن است قانونی به نظر برسند، اما کاربران نباید فریب بخورند. اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان قابل توجهی دارند، همیشه قانونی‌تر به نظر می‌رسند. به همین دلیل است که این کاربران کریپتو باید بیشتر مراقب باشند.

Mishaboar در مورد ایمنی کاربران کریپتو بسیار خاص شناخته شده است. وقتی که هک “MyDogeWallet” رخ داداو به اعضای جامعه کریپتو توصیه کرد که احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را در خود فعال کنند. حساب های X با استفاده از یک برنامه احراز هویت یا یک مهم امنیتی فیزیکی.

جامعه شیبا اینو نیز با کلاهبرداری های مشابهی روبرو شد

در آغاز سال، پلت فرم آشکارساز کلاهبرداری Shiba Inu Susbarium توجه جامعه SHIB را به کلاهبرداری هایی جلب کرد که هدف آنها به دست آوردن هویت افراد و سرقت دارایی های ارز دیجیتال آنها بود. در آن زمان، Susbarium هشدار داد یکی از کلاهبرداری‌ها شامل حساب‌های جعلی است که توکن‌های تقلبی TREAT را به سرمایه‌گذاران غیرقانونی تبلیغ می‌کنند.

مانند Mishaboar، Susbarium از کاربران خواست تا 2FA را در تمام حساب‌های ارز دیجیتال خود فعال کنند. آنها همچنین پیشنهاد استفاده از کیف پول های سخت افزاری برای کمک به اعضای جامعه به طور ایمن توکن های ارز دیجیتال خود را ذخیره کنند. برخی از حساب‌های کلاهبرداری، حساب‌های رسمی را شبیه‌سازی می‌کنند یا جعل هویت می‌کنند، بنابراین ردیاب کلاهبرداری توصیه می‌کند که مراقب پیام‌های ناخواسته‌ای که ممکن است از این جعل‌کننده‌ها دریافت کنند، باشید.

DOGE price at $0.17 | Source: DOGEUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Securities.io، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر