اینها سطوح قیمت بیت کوین است که باید مشاهده کرد زیرا بیت کوین در آوریل بدترین خطر را تجربه می کند

قیمت بیت کوین در این ماه 15 درصد کاهش یافته است، در حالی که از نظر تاریخی، آوریل قرار است سودهایی را به همراه داشته باشد.

بیت کوین (بیت کوین) در یک نقطه قیمتی تاریخی مهم برای هدلرها قرار دارد، اما در روزهای آینده به کجا می توان رسید؟

با نزدیک شدن به تعطیلات ماهانه و آماده شدن کشورهای مختلف برای تعطیلات ماه می، معامله گران در حال ترسیم گزینه ها هستند – با برخی شگفتی ها.

35000 دلار به تمرکز اصلی تبدیل می شود

در حالی که مفسران بازار بیت کوین به ندرت در مورد چیزهای زیادی اتفاق نظر دارند، یک چیز کم و بیش در این هفته پذیرفته شده است – بسته شدن ماهانه آوریل فرار خواهد بود.

با توجه به تعطیلات آخر هفته، این نوسانات با کمبود حجم معاملات به دلیل خاموش بودن بازارها برای آخر هفته یا آخر هفته طولانی می‌تواند تشدید شود.

با این حال، حتی با مشارکت کلان، به نظر می رسد که وضعیت به نفع گاوهای بیت کوین نیست. به عنوان Cointelegraph گزارش شده استروز جمعه شاهد بودیم که شاخص‌های اصلی، به استثنای چین، در رتبه قرمز قرار گرفتند.

معامله گر محبوب توییتر Cryptotoad به این ترتیب به عنوان بخشی از گزارش خود خلاصه می کند: “هیچ چیز صعودی در مورد این شمع وجود ندارد جز اینکه هنوز از پشتیبانی ماهانه بالاتر است (اما این می تواند امروز تغییر کند) آخرین به روز رسانی.

“پشتیبانی ماهانه بعدی با 35 هزار دلار.”

آوریل تاکنون 15 درصد ضرر در BTC/USD داشته است، بدترین ماه آوریل در تاریخ بیت کوین، داده های منابع نظارت بر روی زنجیره. کوینگلاس نشان می دهد.

نمودار بازده ماهانه BTC/USD (عکس از صفحه نمایش). منبع: Coinglass

BTC/USD تاکنون موفق شده است از افت نقدینگی در حدود 37500 دلار جلوگیری کند، اما Cryptotoad تنها کسی نیست که استدلال می کند که اکنون می تواند به یک نمودار کوتاه مدت تبدیل شود.

جردن لیندزی، بنیانگذار شرکت تجاری JCL Capital، 35000 دلار را به عنوان یکی از آنچه که او تنها دو سطح فنی بزرگ می‌داند، معرفی کرد.

“تنها دو سطحی که اکنون در بیت کوین مهم هستند. 35 هزار دلار پشتیبانی کانال است و در پایین تر، خرابی فنی عمده است. قیمت از 38 هزار دلاری که در 4 فوریه در این حساب ارسال شد از نظر فنی صعودی است و از زمان شکست 53 هزار دلاری خنثی است. همه چیز دیگر نویز بوده است. “او گفت دنبال کنندگان توییتر جمعه.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: جردن لیندزی/ توییتر

اگر این افت محقق شود، بیت کوین را از بدترین سناریوی هدف هفته گذشته 30000 دلار که به عنوان هر دو توصیف می شود فاصله چندانی ندارد.پایین نهایی“و الف احتمال رسیدن به سطح تا ژوئن

“تسکین مناسب” می تواند به دنبال حفظ سطح نقطه ای باشد

در همین حال، با اتخاذ دیدگاهی خوش بینانه تر، تاجر همکار Credible کریپتو استدلال کرد که اجتناب از سقوط زیر 37000 دلار، بیت کوین را در موقعیت قوی تری قرار می دهد.

مربوط: طبق تحقیقات، قیمت بیت کوین با حداکثر درد 27 هزار دلار فرصت نهایی خرید است

او گفت: “اگر بتوانیم اینجا را نگه داریم، باید تسکین مناسبی ببینیم.” توییت کرد شنبه در کنار نموداری که پیش آگهی را نشان می دهد.

“طبق آخرین به روز رسانی من، می توانم آرگومان های معتبری برای هر دو ببینم، اما به دلیل ساختار موج، به سناریوی صعودی برتری می دهم. باطل شدن آسان در 37.7k، اگر به آن رسیدیم، انتظار می رود که در ناحیه نارنجی و 36k قرار بگیریم.”

در زمان نگارش این مقاله، در حالی که حدود 12 ساعت تا پایان زمان باقی مانده، BTC/USD با قیمت 38600 دلار معامله شد.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: Credible کریپتو/ Twitter

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس