تحلیلگران در گلدمن ساکسیک شرکت پیشرو بانکداری و مدیریت سرمایه گذاری جهانی، بینش های ارزشمندی را در مورد اثرات پیش بینی شده نصف شدن بیت کوین بر روی قیمت ارز دیجیتال ارائه کرده است. آنها تاکید می کنند که در حالی که نصف شدن بیت کوین یک رویداد قابل توجه است، عوامل اصلی دیگر احتمالاً تأثیر بیشتری بر ارزش آینده بیت کوین خواهند داشت.

نصف شدن بیت کوین برای ایفای نقش کمتر در چشم انداز BTC

در یادداشتی برای مشتریان، تحلیلگران گلدمن ساچ هشدار داده اند که از مطالعه بیش از حد در چرخه های نصف شدن بیت کوین گذشته و تاثیر آنها بر ارز دیجیتال. بر اساس روندهای تاریخی، چرخه های نصف شدن بیت کوین معمولاً تأثیر مطلوبی بر ارزش بیت کوین دارد. راه اندازی یک گاو نر.

این بانک خاطرنشان کرد که اگر نصف شدن بیت کوین که برای 20 آوریل برنامه ریزی شده است، تبدیل به «شایعه بخر، رویداد خبری را بفروش»، اهمیت کمتری برای چشم انداز میان مدت این ارز دیجیتال خواهد داشت.

آنها استدلال می کنند که عملکرد آینده ارز دیجیتال پیشگام به شدت تحت تأثیر پویایی عرضه و تقاضا در بازار فعلی علاوه بر این، تحلیلگران تاکید کردند که علاقه و تقاضای فزاینده برای وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) همراه با ماهیت خود انعکاسی بازار کریپتو، عامل اصلی کمک کننده به عملکرد قیمت بیت کوین و چشم انداز آینده خواهد بود.

با اشتراک دیدگاه مشابه، تحلیلگران کریپتوQuant در اوایل آوریل فاش کردند که سال 2024 نصف شدن بیت کوین دیگر کاتالیزور اصلی برای افزایش صعودی بیت کوین نبود. آنها تاکید کردند که عواملی مانند افزایش تقاضا از سوی سرمایه گذاران در مقیاس بزرگ و کاهش عرضه اکنون محرک های اصلی حرکت صعودی بیت کوین هستند.

تحلیلگران نسبت به تأثیر اقتصاد کلان بر چرخه نصف شدن جدید هشدار می دهند

تحلیلگران گلدمن ساکس این را پیش بینی کرده اند عوامل کلان اقتصادی مانند تورم می تواند تأثیر قابل توجهی در رویداد آینده نصف شدن بیت کوین داشته باشد.

تحلیلگران گلدمن ساکس خاطرنشان کردند: «با توجه به شرایط کلان حاکم مربوطه، باید نسبت به برون یابی چرخه های گذشته و تأثیر نصف شدن احتیاط کرد».

برخلاف چرخه های نصف شدن قبلی، شرایط اقتصادی فعلی نمایش داده می شود فشارهای تورمی بالا و نرخ بهره، که می تواند باعث شود چرخه نصف شدن بیت کوین در سال 2024 از الگوهای تاریخی فاصله بگیرد. به عبارت دیگر، تحلیلگران پیشنهاد کرده اند که برای صعود تاریخی بیت کوین نصف می شود برای وقوع، شرایط کلان باید از ریسک پذیری سرمایه گذار حمایت کند.

در حال حاضر، ایالات متحده با چالش هایی مواجه است تورم بالا، در حالی که نرخ بهره بالای 5٪ است. این شرایط ممکن است بر پویایی بازار بیت کوین فشار وارد کند. با این حال، علیرغم شرایط حاکم، بسیاری ارز دیجیتال را یک ارز قدرتمند می دانند پوشش تورمی و الف چراغ امید در برابر افزایش فشارهای تورمی

BTC price at $62,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از کریپتوSlate، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر