داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که Dogecoin دیگر از نظر تعداد معامله‌گران فعال هفتگی، مم کوین غالب نیست. در اینجا سکه های بالای آن است.

سایر Memecoin ها از Dogecoin در تعداد معامله گران پیشی گرفته اند

بر اساس داده های پلتفرم هوش بازار IntoTheBlock، DOG و DEGEN دو دارایی هستند که توانسته اند از نظر تعداد معامله گران هفتگی از ارز دیجیتال مبتنی بر میم اصلی پیشی بگیرند.

یک معامله‌گر در اینجا به سرمایه‌گذاری اشاره می‌کند که کمتر از 30 روز پیش سکه‌های خود را نگه داشته است. این سرمایه گذاران معمولاً تمایل دارند سکه های خود را اغلب جابجا کنند، زیرا آنها نقش معامله گران فعال در بازار را بازی می کنند. آنها مطمئناً نیستند HODLers از بخش

وقتی تعداد این معامله‌گران برای هر دارایی افزایش می‌یابد، به این معنی است که به طور بالقوه مقداری سود تازه وارد سکه می‌شود. اقدامات قیمتی مانند رالی تنها زمانی پایدار هستند که سوخت دائماً فزاینده‌ای داشته باشند، بنابراین افزایش تعداد معامله‌گران می‌تواند نشانه‌ای صعودی در این جهت باشد.

از سوی دیگر، کاهش متریک به این معنی است که معامله‌گران یا علاقه خود را به ارز دیجیتال از دست می‌دهند یا تصمیم گرفته‌اند در بلندمدت آن را حفظ کنند، بنابراین از آستانه 30 روزه عبور می‌کنند. با این حال، هر چه که باشد، کاهش شاخص نشان دهنده عدم ورود دستان جدید به بازار است.

اکنون، در اینجا نموداری وجود دارد که روند تعداد معامله‌گران را برای میم کوین‌های مختلف در این بخش نشان می‌دهد:

The data for the number of traders for meme-based tokens over the past couple of years | Source: IntoTheBlock on X

همانطور که در نمودار نشان داده شده است، Dogecoin (به رنگ آبی) به طور مداوم از نظر تعداد معامله گران در رتبه اول باقی مانده است، که فقط منطقی است زیرا DOGE عموماً محبوب ترین میم کوین بوده است. ارزش بازار نشان خواهد داد.

هیاهو و هیجان معمولاً محرک شماره یک برای جذب کاربران به یک ارز دیجیتال است. با این حال، به نظر می رسد که DOGE اخیراً در این معیار کاهش یافته است.

این شرکت تحلیلی می‌گوید: «در حالی که DOGE برای مدت طولانی تقریباً بر تمام معیارها در بازار memecoin تسلط داشته است، به نظر می‌رسد در حال از دست دادن بخشی از تسلط خود است. بنابراین، علاقه پشت سکه ممکن است دیگر در یک سطح نباشد.

IntoTheBlock خاطرنشان می‌کند در مورد اینکه کدام کوین‌های میم تاکنون از ارزهای دیجیتال پیشی گرفته‌اند، «DEGEN در حال حاضر با 129 هزار معامله‌گر فعال پیشتاز است و پس از آن DOG با 126 هزار معامله‌گر پیشتاز است».

با توجه به این علاقه زیاد به این ممکوین‌ها، این امکان وجود دارد که آنها برخی از آنها را بگذرانند نوسان در آینده ای نزدیک زیرا همه این معامله گران به یکباره حرکت می کنند.

در تئوری، این نوسان می‌تواند این سکه‌ها را به هر جهتی سوق دهد، اما همانطور که پلتفرم اطلاعاتی توضیح می‌دهد، «افزایش شدید معامله‌گران معمولاً با حرکت صعودی همزمان است».

قیمت DOGE

Dogecoin در هفته گذشته به زیر سطح 0.17 دلار سقوط کرده بود، اما سکه از آن زمان به بعد بازگشته است زیرا اکنون کمی کمتر از 0.20 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت دوج کوین

Looks like the price of the memecoin has gone stale since its recovery push | Source: DOGEUSD on TradingView

تصویر برجسته از Kanchanara در Unsplash.com، IntoTheBlock.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر