بیت کوینبزرگترین ارز دیجیتال جهان، توجه نخبگان فوق ثروتمند را به خود جلب کرده است، زیرا افرادی که دارایی های میلیون ها و میلیاردها دلاری دارند، قصد ورود به این ارز را دارند. بازار دارایی دیجیتال، مشتاق تبدیل شدن به بخشی از اکوسیستم نوآورانه و انقلابی بیت کوین است.

تایتان های ثروت تمرکز خود را به سمت سرمایه گذاری بیت کوین تغییر می دهند

در اخیر مصاحبه با CNBC Last Call، باربارا گلدشتاین، شریک مدیر R360، یک باشگاه شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری فقط دعوت‌شده برای ثروتمندان، در مورد تغییر جدیدی در میان غول‌های ثروتمند به سمت بحث و گفتگو پرداخت. سرمایه گذاری بیت کوین.

نور افشانی بر جذابیت فزاینده برای ارزهای دیجیتال در میان رده‌های نخبه باشگاه R360، گلدشتاین فاش کرد که اعضای باشگاه در بحث‌های کاملی درباره بیت‌کوین شرکت کرده‌اند و نسبت به پتانسیل آن برای تبدیل شدن به یک براکت سرمایه‌گذاری پرسود برای ثروتمندان ابراز خوش‌بینی کردند.

او فاش کرد که یکی از اعضای برجسته اعضای باشگاه R360، یک مدیر پیشرو صندوق تامینی، از ارز دیجیتال پیشگام دفاع کرده و به طور مداوم سایر اعضا را تشویق می کند تا روی آن سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این، گلدشتاین چندین عامل صعودی را توضیح داد که معتقد است به عنوان کاتالیزور اصلی برای افزایش ارزش بیت کوین عمل می کند و به نقل از آینده رویداد نصف شدن بیت کوین آوریل امسال و رشد وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) بازار.

گلدشتاین در پاسخ به این سوال که آیا اعضای باشگاه R360 با بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری معمولی برخورد می کنند یا عمیقاً در سرمایه گذاری روی توکن ها کاوش می کنند، پاسخ داد که بیت کوین یکی از ابزارهای سرمایه گذاری مورد علاقه اعضای باشگاه R360 است.

این تغییر قابل توجه در جذابیت بیت کوین در میان افراد ثروتمند نشان دهنده پذیرش روزافزون پتانسیل این ارز دیجیتال برای خدمت به عنوان یک ارز ارزشمند است. پوشش در برابر تورم. علاوه بر این، بر تکامل ارز دیجیتال به عنوان تاکید می کند دارایی ترجیحی برای تنوع در بین سرمایه گذاران در سطح جهان

BTC به عنوان استاندارد طلای جدید ظهور می کند

در طول مصاحبه، گلدشتاین اعلام کرد که «بیت‌کوین تقریباً نتیجه طلا بود» که نشان می‌دهد پتانسیل آن برای تبدیل شدن به یک فروشگاه دیجیتال ارزش.

شریک مدیریت R360 در ایجاد موازی بین این دارایی دیجیتال و طلا تنها نبوده است. چهره‌های پیشرو در صنعت کریپتو، مانند بنیانگذار و مدیرعامل MicroStrategy، مایکل سیلر و مدیرعامل و موسس ArkInvest، کتی وود، نیز ارز دیجیتال پیشگام را به فلز گرانبها تشبیه کرده‌اند.

گلدشتاین با تمجید بیشتر از بیت کوین، از رشد و تکامل قابل توجه آن تمجید کرد و جایگاه بیت کوین را به عنوان کلاس دارایی شماره یک در صنعت دارایی دیجیتال.

او فاش کرد که بیت کوین یک امر حیاتی است دارایی سرمایه گذاری که همه باید در اختیار داشته باشند، با تایید نقش خود به عنوان محافظ در برابر تورم و ستایش سابقه عملکرد چشمگیر خود در 14 سال گذشته. علاوه بر این، گلدشتاین با اذعان به نکات مثبت متعدد مربوط به بیت کوین نتیجه گیری کرد و در عین حال هشدار داد که همچنان یک طبقه دارایی فرار

BTC price remains above $70,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از فوربس، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر