بازارهای NFT با کاهش 30 درصدی حجم فروش هفتگی سقوط کردند.

حجم معاملات MAYC، BAYC و Otherdeed کاملاً کاهش یافته است، همانطور که در کل بازار NFT کاهش یافته است، که احتمالاً نشان دهنده یک سرد شدن عمومی در صنعت است.

توکن غیرقابل تعویض (NFT) مجموعه‌های آزمایشگاه‌های یوگا در 24 ساعت گذشته کاهش چشمگیری در حجم تراکنش‌ها تجربه کرده‌اند.

Otherdeed اندکی بیش از 50 درصد کاهش یافته است، Mutant Ape Yacht Club (MAYC) 46 درصد کاهش یافته است، و Bored Ape Yacht Club (BAYC) 25 درصد کاهش یافته است. داده ها از ردیاب بازار NFT NFTGO.

در 24 ساعت گذشته، فعالیت عمومی بازار NFT منعکس کننده مجموعه های یوگا بوده است، جایی که حجم آن با 31 درصد کاهش به 113 میلیون دلار رسیده است. با این حال، قیمت‌ها هنوز از این روند پیروی نکرده‌اند، زیرا ارزش کل بازار NFT در مدت مشابه به 19.5 میلیارد دلار کاهش یافته است.

تحلیل بازار 24 ساعته توسط NFTGO

این مجموعه ها سه مجموعه از پنج مجموعه برتر معامله شده در سطح جهان را تشکیل می دهند. هر مجموعه به جز Otherdeeds نیز در طول هفت روز گذشته نزدیک به 50 درصد کاهش حجم داشته است، که احتمالاً نشان می‌دهد بازار NFT در حال خنک شدن است.

در میان ده مجموعه برتر از نظر حجم فروش، تنها سه مجموعه در سبز هستند. CyberBrokers در رتبه دوم قرار دارد و 4124 درصد رشد کرده است، آزوکی در جایگاه پنجم قرار دارد و 7.5 درصد رشد کرده است و رتبه نهم Doodles با 22.74 درصد رشد بر اساس بازار NFT است. ردیاب کریپتو اسلم.

علاوه بر مجموعه‌هایی از آزمایشگاه‌های یوگا، که همگی در آنها معامله می‌شوند اتریوم، حجم فروش در هشت مورد از ده بلاک چین فعال NFTها در طول هفت روز گذشته متحمل ضرر دو رقمی شده است.

به طور متوسط، حجم فروش در میان اتریوم 22.5 درصد کاهش یافته است.ETHسولانا (SOL)، جریان (FLOW)، بهمن (AVAX)، رونین، BSC (BNBWAX (WAXP) و Panini. فقط چند ضلعی (MATIC) و تزوس (XTZبر اساس داده های CryptoSlam، حجم فروش به ترتیب 16.5% و 58.8% افزایش یافته است.

حجم فروش NFT کاهش یافته است. کریپتواسلام

کیف پول‌های بازار فعالی که طی هفت روز گذشته معامله NFT انجام داده‌اند، از اول ماه مه به‌همراه تعداد کل خریداران منحصربه‌فرد به‌طور پیوسته کاهش یافته‌اند. کیف‌پول‌های بازار فعال با 69 درصد کاهش به 16792 و خریداران منحصربه‌فرد با کاهش تکان‌دهنده 84 درصدی به 10503 رسیده‌اند. بر اساس داده های بازار NFT تحلیل و بررسی ابزار NonFungible.

کیف پول‌های فعال و خریداران منحصربه‌فرد NFT در ماه می کاهش یافته‌اند. غیر قابل تعویض

مربوط: آزمایشگاه های تتا به سونی کمک می کند تا NFT های سه بعدی سازگار با نمایشگر واقعیت فضایی را راه اندازی کند

شروع کند تجارت NFT در سال 2022 محققان را از پیش بینی اینکه NFTها تا سال 2027 به میزان 4.5 برابر رشد خواهند کرد و به یک صنعت 13.6 میلیارد دلاری تبدیل می شوند، منصرف نکرد. Cointelegraph در 7 می گزارش داد که MarketsandMarkets گفت اینفلوئنسرهای جریان اصلی، جوامع بازی و افزایش تقاضا برای هنر دیجیتال، بازار NFT را در پنج سال آینده به آن ارتفاعات رفیع سوق خواهند داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس