در اپیزود این هفته گزارش بازار، کارشناسان ساکن کوین تلگراف در مورد اینکه این زمستان کریپتو چقدر بیشتر می تواند ادامه داشته باشد، بحث می کنند.

کوین تلگراف یوتیوب
اشتراک در

در نمایش این هفته The Market Report، کارشناسان مقیم کوین تلگراف بحث می کنند که این بازار نزولی ارز دیجیتال تا چه زمانی ممکن است دوام بیاورد و چه زمانی می توانیم شاهد نوسانات دوباره در بازارها باشیم.

برای شروع کار، آخرین اخبار بازارهای این هفته را به تفکیک می گوییم:

قیمت بیت‌کوین به ۲۰ هزار دلار نزدیک‌تر می‌شود زیرا داده‌های «بسیار بدتر» ایالات متحده باعث افزایش سهام می‌شود

پس از اینکه اعداد شاخص تولید امپایر استیت در ماه اکتبر بسیار کمتر از انتظارات بود، حرکت تسکینی در دارایی‌های ریسک به نظر می‌رسد. این اعداد برای اکتبر به -9.1 کاهش یافت که بسیار کمتر از پیش‌بینی -4.3 و 1.5- در سپتامبر بود. برخی از تحلیلگران صنعت این را بدتر از حد انتظار می‌دانند، اما آیا واقعاً ممکن است باعث بیت‌کوین شود.بیت کوین) برای تجمع در آینده نزدیک؟

بیت کوین به 19 هزار دلار می چسبد زیرا معامله گر قول می دهد تسلیم شدن اتفاق بیفتد.

بیت کوین تا پایان هفتگی 16 اکتبر به شدت به 19000 دلار وابسته بود، زیرا تحلیلگران هشدار دادند که نوسانات طولانی مدت است. پس از آن که داده های اقتصادی ایالات متحده جرقه یک سری از رویدادهای جعلی مشخص در طول هفته، بیت کوین به موقعیت اولیه خود بازگشت و هیچ نشانه ای از خروج از محدوده تعیین شده خود را نشان نمی دهد. چه زمانی نوسانات به بازارها بازخواهد گشت و هیجانی را همراه خود به همراه خواهد داشت؟

زباله پس از انتخابات میان دوره ای؟ اگر این فراکتال نمودار BTC 2018 درست باشد، بیت کوین 12 هزار دلار خواهد دید

فشردگی بیت کوین در بازار نزولی 2022 قوی تر از سال 2018 به نظر می رسد، اما بادهای مخالف کلان می تواند این بار مهمانی را خراب کند. در حالی که سرمایه گذاران بیت کوین ممکن است انتخابات میان دوره ای ایالات متحده را یک رویداد مهم تلقی نکنند، یک فراکتال وهم انگیز از سال 2018 ممکن است سرنخی از آنچه ممکن است قبل از پایان سال رخ دهد ارائه دهد.

کارشناسان ما این داستان‌ها و سایر داستان‌های در حال توسعه را پوشش می‌دهند، بنابراین مطمئن شوید که برای به‌روز ماندن در مورد جدیدترین‌های دنیای ارزهای دیجیتال به‌روز باشید.

قسمت بعدی قسمتی به نام «نکات سریع ارز دیجیتال» است که هدف آن ارائه نکات سریع و آسان به تازه واردان در صنعت کریپتو است تا از تجربه خود بیشترین بهره را ببرند. نکته این هفته: شاخص قدرت نسبی (RSI)

مارسل پچمن، کارشناس بازار، سپس بیت کوین و اتر را به دقت بررسی می کند.ETH) بازارها آیا شرایط فعلی بازار صعودی است یا نزولی؟ چشم انداز چند ماه آینده چیست؟ Pechman اینجاست تا آن را خراب کند.

در نهایت، ما بینش هایی از آن داریم Cointelegraph Markets Pro، پلتفرمی برای معامله گران ارزهای دیجیتال که می خواهند یک قدم جلوتر از بازار بمانند. تحلیلگران ما از Cointelegraph Markets Pro برای شناسایی دو آلتکوینی که در این هفته متمایز بودند، استفاده می‌کنند، بنابراین حتماً برای پیدا کردن این موضوع هماهنگ شوید.

آیا سوالی در مورد سکه یا موضوعی دارید که در اینجا مطرح نشده است؟ نگران نباشید. به اتاق چت یوتیوب بپیوندید و سوالات خود را در آنجا بنویسید. شخصی که جالب ترین نظر یا سوال را داشته باشد شانس برنده شدن یک کوپن هدیه 50 دلاری را برای فروشگاه کالای کوین تلگراف خواهد داشت.

گزارش بازار هر سه‌شنبه ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی (4:00 بعد از ظهر UTC) به صورت زنده پخش می‌شود، بنابراین حتماً به اینجا بروید صفحه یوتیوب کوین تلگراف و دکمه‌های لایک و اشتراک را برای همه ویدیوها و به‌روزرسانی‌های آینده ما بشکنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر