از زمانی که قیمت بیت کوین به 20000 دلار کاهش یافته است، بازار کریپتو با مشکل مواجه شده است. این یک سطح فنی مهم برای دارایی دیجیتال باقی می ماند زیرا درست بالاتر از اوج چرخه قبلی خود است. به این ترتیب، سرمایه گذاران در سرتاسر فضا با نفس های بند آمده تماشا می کنند تا ببینند آیا بیت کوین می تواند این سطح را حفظ کند یا خیر. این به نوبه خود منجر به کاهش تمایل سرمایه گذاران در این مدت شده است و باعث پایین آمدن شاخص ترس و طمع شده است.

شاخص کریپتو در 25 قرار دارد

را شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده شاخصی است که از تعدادی معیار برای ارائه یک امتیاز کلی برای نشان دادن احساس سرمایه گذاران نسبت به بازار استفاده می کند. این موارد را در چهار دسته رتبه بندی می کند، و در حال حاضر، تمایل سرمایه گذاران در پایین ترین آنها قرار می گیرد.

در جدیدترین به‌روزرسانی خود، شاخص ترس و طمع، بازار را با امتیاز 25 در منطقه ترس شدید قرار می‌دهد. این پس از آن است که این شاخص به کمترین میزان خود یعنی 20 در بیش از یک ماه گذشته رسیده است که نشان‌دهنده افزایش احساسات مثبت در بازار است. روز گذشته

با این حال، امتیاز فعلی برای بازار ارزهای دیجیتال چندان خوب نیست. با چنین احساساتی، سرمایه گذاران از وارد کردن پول به بازار، ایجاد وحشت و سپردن زمین بازی به فروشندگان محتاط هستند. این کار باعث می‌شود که قیمت دارایی‌های دیجیتال در فضا حتی بیشتر پایین بیاید.

بیت کوین با 20000 دلار مبارزه می کند

20000 دلار یکی از سخت ترین سطوح برای حفظ بیت کوین بوده است. به نظر می رسد که هر زمان که بیت کوین در این نقطه است، نوسانات افزایش می یابد و منجر به حرکت های نامنظم قیمت می شود. به این ترتیب، دارایی دیجیتال همچنان بالا و پایین تر از 20000 دلار حرکت می کند.

با این وجود، گاوها به مبارزه در این سطح ادامه می دهند، زیرا هیچ حمایت قابل توجهی در زیر این سطح وجود ندارد به جز 17600 دلار. پایین بودن این چرخه که به زیر اوج چرخه قبلی سقوط کرده بود، بیت کوین را در موقعیت خطرناکی قرار می دهد.

داده‌های تاریخی، بیت‌کوین را حداقل 80 درصد از بالاترین قیمت خود در بازار نزولی کاهش می‌دهد. اگر بازار از این روند پیروی کند، ممکن است 17600 دلار پایین‌ترین قیمت برای بازار نباشد. بیت کوین تنها حدود 70 درصد از بالاترین رکورد خود در حال حاضر کاهش یافته است. کاهش 80 درصدی آن را به حدود 15000 دلار می رساند.

با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که بیت کوین در طول این چرخه روندهای مختلف تاریخی را شکسته است. یک مثال این است که قیمت آن هرگز زیر اوج چرخه قبلی خود نزول نکرده است، بنابراین گسترش این انحراف می‌تواند باعث شود که بیت‌کوین کاهش ۸۰ درصدی مورد انتظار را از بین ببرد.

Featured image from CNBC, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر